'Despacito'
Louis Point Of View ✩
"Harry," mompel ik als ik mijn lippen tegen zijn wang aan blijf drukken. Hij bromt, maar lijkt niet wakker te zijn. Ik teken zijn tatoeages over en kijk naar zijn arm. Hij ligt hier poedelnaakt naast me, en ik heb alleen een boxer aan, maar toch doe ik niks. Ik kriebel hem alleen.
"Baby," fluister ik en dan bromt hij mijn naam. "Hey," zeg ik dan.
"Hey," zucht hij.
"Lekker geslapen?" Ik kus zijn haren telkens opnieuw en laat mijn hand over zijn onderrug gaan.
"Hm.." mompelt hij. Hij draait zijn rug naar me toe en ik stop met kriebelen. "Please, Lou," zucht hij dan.
"Wat?" vraag ik zacht.
"Kun je doorgaan?" Ik laat mijn hand over zijn arm glijden en kijk naar zijn krullen, die alle kanten op liggen. De deken bedekt zijn lichaam vanaf zijn ribben, waardoor ik alleen zijn schouders en stukje van zijn rug kan zien.
Voorzichtig kruip ik tegen hem aan en raken mijn benen die van hem. Ik sluit mijn ogen en besluit om te doen wat ik al zo lang wilde. Ik haal zijn haren uit zijn nek en druk mijn lippen tegen zijn schouder. Mijn neus drukt tussen zijn krullen, wat verschrikkelijk lekker ruikt.
Harry legt zijn hand om mijn bovenbeen en knijpt er even in. "Stoppen?" vraag ik en hij schudt zijn hoofd. Ik laat mijn hand zacht onder de deken naar zijn slanke heupen gaan.
"Alsjeblieft niet stoppen," mompelt hij dan. Ik lik zachtjes over de plekken die hij fijn vindt en voel over zijn zachte billen.
"Ik wil al zo lang seks met je," fluister ik zacht. Hij hapt naar adem en knijpt opnieuw in mijn bovenbeen, waardoor ik mijn heupen tegen hem aan beweeg.
"Ik ben maagd," mompelt hij zacht. "Voor een jongen dan."
"Ik ook voor een jongen," zeg ik en hij draait zich om om naar me te kijken.
"Maar.. ik krijg de pijn, als je begrijpt wat ik bedoel." Ik wrijf over zijn wang en kijk in zijn ogen.
"Laten we het eerst zonder pijn doen." Ik glimlach naar hem en kruip op hem, zodat ik hem goed kan zoenen. Harry zucht en kreunt, waardoor ik naar hem kijk.
"Ochtendboner," zucht hij en ik glimlach even. Alles gaat zo veel makkelijker, want ik weet waar hij het over heeft, met een meisje heb ik daar nog nooit over gepraat.
"Maak je geen zorgen, daar ben je zo vanaf," glimlach ik terwijl ik mijn lippen tegen die van hem aan leg. Hij legt zijn handen om mijn middel en mijn hand glijdt voorzichtig over zijn buik op en neer.
Onze tongen spelen met elkaar, ook al zijn we allebei meer bezig met wat er zich afspeelt bij mijn hand. Ik vind het spannend, want misschien is de manier hoe ik het fijn vind wel helemaal niet wat hij ervan verwacht.
Mijn hand vouwt zich om zijn lengte heen en hij trekt hijgend terug. Ik kijk hoe zijn ogen zich samenknijpen en bijt op mijn lip. Shit. Ik kan nu niet toekijken. Hij kan nu niet van me verwachten dat ik geen orgasme ga hebben.
Voorzichtig kus ik hem, terwijl mijn hand bij zijn geslachtsdeel blijft bewegen. Na een tijdje trek ik zachtjes terug en kijk ik hem aan. Mijn hand verlaat ook zijn geslachtsdeel, waardoor hij alleen maar kan hijgen.
"Ik wil ook," bloos ik en hij glimlacht.
"Snap ik. Laten we gaan douchen." Ik sta op en loop naar de badkamer, met hem achter me aan. Hij slaat tegen mijn kont, waardoor ik omkijk. Zijn armen vouwen zich van achter om mijn lichaam en hij drukt zijn lippen lachend in mijn nek.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
Fiksi PenggemarVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...