Part 93

753 39 3
                                    

Dit weekend ga ik naar Engeland toe om mijn favoriete band weer te zien! Roadtrip here I come!

Ik heb er super veel zin in en ik weer zeker dat het super leuk wordt 😄 Hoe gaat het met jullie? Kusjes!

✩~✩~✩~✩

'But I don't wanne read between the lines'

Louis Point Of View

Volgens mij had Harry daarna geen nachtmerries meer, maar het is altijd lastig te zien. Als het geen super heftige nachtmerrie is net als vannacht, laat hij niks merken. Dan begint zijn dag gewoon zoals hij dat altijd doet: meer verdrietig als de rest.

"Hey baby," fluister ik als ik over zijn ribben wrijf en kusjes in zijn nek druk. Hij fronst en ik wrijf dan over zijn wenkbrauwen. "Alles wat beter?"

Hij schudt zijn hoofd en kruipt tegen me aan. "Sorry, liefje," fluister ik en ik wrijf rustgevend met mijn handen over zijn lichaam.

"Ik wil een bad." Hij staat op en trekt een boxer aan, waarna hij naar de badkamer vertrekt.

"Wat wil je dat ik voor je doe?" vraag ik en hij haalt zijn schouders op.

"Niks." Ik knik even en loop naar hem toe, waarna ik hem een paar kusjes tegen zijn schouder geef.

"Ik laat je alleen.. doe maar eens rustig aan," zeg ik en ik wrijf over zijn middel.

"Bedankt." Hij kijkt naar me en geeft me een zacht kusje. Daarna vertrekt hij naar de badkamer en kleed ik me aan. Gewoon een simpel wit shirt en een korte zwarte broek.

Ik loop naar beneden, waar ik mijn moeder en Harry's moeder tegenover elkaar aan de eettafel zie zitten.

"Hey," glimlach ik lichtjes en ik druk een kus tegen mijn moeders wang.

"Hey," zeggen ze dan tegelijk en ik ga naast mijn moeder aan tafel zitten. "Waar is Harry?" gaat mijn moeder verder.

"In bad," mompel ik en ik ga met mijn handen over mijn gezicht. "Hij moest even rust na wat er vannacht allemaal is gebeurd."

Ze knikken en kijken allebei fronsend naar buiten. "Heeft hij ooit vaker zo geschreeuwd?" vraagt Harry's moeder en ik kijk naar haar.

"Niet dat ik weet, maar het kan komen doordat ik heb wakker heb gemaakt. Misschien heeft hij vaker wat gemompeld maar als hij dan wakker wordt en ik ben niet wakker, dan gaat hij niet schreeuwen. Misschien daarom," zeg ik zachtjes en ze knikken allebei. "Het was erg zielig," fluister ik en ik kijk naar mijn moeder.

Ik moet denken aan hoe Harry een kaarsje voor haar had opgestoken en aan wat ze allemaal heeft meegemaakt. Ze heeft maar kort een behandeling gehad, want het was niet allemaal kwaadaardig en het was nog niet ver verspreid, maar toch. Het heeft veel impact op iedereen gehad.

Mijn moeder kijkt ook naar mij en ik voel tranen opkomen in mijn ogen. "Hey.." zegt ze als ze met haar hand over mijn bovenbeen wrijft. "Wat is er nou?"

"Harry.." mompel ik en ik schud mijn hoofd.

"Ik weet het lieverd. Het is geen normale situatie," zegt zijn moeder en ze knijpt in mijn schouder.

"Dat sowieso niet, maar.." Ik zucht en kijk naar mijn moeder, waarna ik mijn hoofd schud. "Mam.."

Hiermee moet ik niet mee beginnen. "We deden daar elke dag hetzelfde. Hij had nachtmerries en stond dan op, waarna hij zonder mij naar het stadje ging. Op een dag werd hij eerder wakker en was het marktje er nog niet waar hij altijd broodjes ging kopen, dus ging hij naar een kerk."

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu