Part 101

839 43 2
                                    

Weer even een snelle update, ik heb anders gewoon geen idee wanneer ik het allemaal moet updaten, omdat ik nog zo veel hoofdstukken klaar heb staan.

Ik denk dat alle hoofdstukken dus wat sneller gaan komen, dus hopelijk vinden jullie dat leuk. Veel plezier! :)

✩~✩~✩~✩

'Normaal doe ik dit niet, ik hoop dat jij dit ziet'

Louis Point Of View

Met het meest geweldige gevoel in mijn onderbuik word ik wakker. Ik open mijn ogen en kijk naar Harry, die tegen me aangenesteld nog slaapt. Hij blaast zachtjes zijn adem langs mijn lichaam.

Ondanks dat ik bijna geen deken heb en dat mijn been van de bank af hangt, ben ik de gelukkigste jongen op aarde. Ik wrijf met mijn duim over Harry's wang, die voelt als fluweel.

"Pf," blaast Harry zijn adem dan uit. Ik druk mijn lippen tegen die van hem en hoor hem weer mompelen.

"Goedemorgen," zeg ik zachtjes en hij rekt zich uit, waardoor ik bijna van de bank af val en ik mezelf nog net kan opvangen.

"Waar ga je nou naartoe?" bromt hij en hij trekt me terug de bank op. Ik grinnik en zie hem trots zich tegen me aan nestelen.

"Je duwt me," grinnik ik.

"Sh.." fluistert hij en hij legt zijn lippen tegen die van mij. Ik zucht en trek hem tegen me aan. "Goedemorgen, lieverd."

Hij kijkt naar me, terwijl hij op zijn buik gaat liggen, zijn ellebogen in de bank. Ik leg mijn hand om zijn gezicht en laat mijn duim over zijn onderlip gaan. Tevreden sluit hij zijn ogen.

"Ik wil vandaag niet mijn tentamen maken," mompel ik, terwijl ik naar de klok kijk, die half 10 aangeeft.

"Ik wil niet werken," zucht hij. "Het houdt me weg bij jou."

"Hoe gaat het op je werk? Ben je dan niet vaak droevig, of zo?" vraag ik zacht en ik kijk naar hem.

"Een beetje, maar dan ben ik bezig met iets wat ik ook leuk vind," zegt hij en ik knik even. Hij glimlacht en laat zijn vinger over mijn lippen gaan. "Je bent prachtig."

Ik kus zijn lippen zachtjes en hij komt over me heen hangen. Hij is gisteravond gewoon op me neergezakt en in slaapgevallen. Nu hij zo over me heen hangt, denk ik meteen aan gisteravond.

Zachtjes laat ik mijn handen naar zijn billen gaan, waar ik zijn boxer voel. Fronsend trek ik terug en kijk ik naar hem. Hij bloost zachtjes.

"Sorry. Ik had een nachtmerrie," fluistert hij en hij wijst naar het boekje, wat op de tafel ligt. Ik kijk ernaar en knik.

"Het geeft niet, daar kan je niks aan doen." Ik trek zijn boxer voorzichtig uit en leg die naast ons neer.

"En de bank is een beetje een ruwe stof, dus het was niet zo fijn," zegt hij zachtjes en ik grinnik.

"Schrale billetjes, mijn liefje?" grinnik ik en hij duwt tegen mijn borst aan, met een grote glimlach op zijn lippen. Hij is oprecht.

"Ze zijn gevoelig," zegt hij diep serieus. Ik knik eventjes en laat mijn handen erover gaan. Harry kijkt in mijn ogen en speelt met zijn ringen. Ik kijk ernaar en dan weer in zijn ogen. Zijn vingers zijn zo lang en zijn ringen staan perfect bij hem.

"Weet je, Lou?" begint hij en hij legt zijn kin op mijn borst. Ik haal even diep adem en klem mijn ogen dicht, omdat hij precies langs mijn boner schuurde. "Ik weet dat je me wil neuken," zegt hij, terwijl hij een paar kusjes in mijn nek zet en dan opstaat. Ik voel het bloed in mijn aderen sneller stromen en kijk dan op naar Harry, die in de deuropening staat met zijn rug naar me toe.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu