Part 99

715 41 3
                                    

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik hoop dat jullie het allemaal goed hebben gevierd en ook in dit jaar gaat dit verhaal gewoon door. Ik denk dat je wel kan zeggen dat het een paar hoofdstukken geleden pas echt is begonnen, ook al was Louis die met Harry zijn zus gaat ook wel een dingetje..

Naja, veel plezier en ik weet zeker dat ook dit jaar fantastisch gaat worden door jullie trouwe lezers! Bedankt voor alles wat jullie in 2017 voor me hebben gedaan!

✩~✩~✩~✩

'Maybe it's the way he walked, straight into my heart and stole it'

Louis Point Of View

Midden in de nacht word ik wakker van het gemis van iemand naast me. Ik woel even en voel dan een warme rug, alleen ligt hij niet. Hij zit rechtop. Dat zegt mij al genoeg.

Ik ga ook slaperig rechtop zitten, met mijn ogen nog een beetje gesloten. Het nachtlampje geeft maar een schemerlichtje af, maar toch doet het pijn aan mijn ogen.

"Hm.. Harry," kreun ik en ik klem mijn armen om zijn lichaam. Hij is warm, maar toch leg ik de deken beter om zijn lichaam. Het is mijn taak om hem veilig en warm te houden.

Hij trekt zich er niks van aan en schrijft druk verder. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en wrijf over zijn onderrug. Hij heeft weer zijn boxer aan, in tegenstelling tot mij.

Hij haalt zijn neus op en ik open mijn ogen, om naar hem te kijken. Voorzichtig laat ik mijn duim zijn traan wegvegen en druk ik een kus tegen zijn lippen.

"Je boekje.." mompel ik zachtjes. Zijn boekje ligt thuis, dus daarin kan hij het niet opschrijven.

Harry schudt zijn hoofd in onmacht en ik druk mijn lippen tegen zijn wang en nek. Daarom heeft hij zijn boxer aan, omdat hij op zoek moest naar papier en een pen.

"Heb je het makkelijk gevonden?" vraag ik en ik kijk naar hem.

"Lou.." mompelt hij, terwijl hij druk verder schrijft.

"Sorry," fluister ik en ik laat hem verder met rust zodat hij door kan gaan met schrijven. Ik raak alleen zijn arm aan, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn schouder heb liggen.

Het is inmiddels 5 minuten later als hij klaar is met schrijven. "Ik schrijf het wel over in mijn boekje wanneer ik het weer heb," zegt hij en hij zet snel de datum op het papier. Ik knik en hij legt het weg, voordat hij zich naar mij keert en onder de dekens kruipt.

"Had je er weer een?" vraag ik en ik ga naast hem liggen.

"Ik heb ze elke nacht," zucht hij.

"Nog steeds?" Hij knikt.

"Alleen nu maar 1 keer per nacht, dat is een vooruitgang." Ik knik even en trek zijn boxer dan uit. Hij kruipt dichter tegen me aan en ik wrijf over zijn rug met mijn nagels. We zijn nu samen 2 keer naar Shannon geweest. De tweede keer is helemaal toegewijd geweest aan zijn nachtmerries, om ze beter te verklaren en te verwerken. Dat heeft denk ik wel geholpen.

"Hm.." mompel ik en ik kijk naar Harry. "Gaan we weer slapen?"

Hij zucht en knikt met tegenzin. "We kunnen ook nog even wat anders doen, als dat je aandacht van je droom afhoudt?" vraag ik en hij knik. "Waar dacht je aan?"

"Ik weet het niet.." Hij kruipt tegen me aan en ik wrijf met mijn vingertoppen over zijn haren.

"Ik ben erg blij dat je hier bij me blijft, liefje. Het geeft me een beetje rust in mijn hoofd," zeg ik en ik zet mijn kin tegen zijn kruin. Hij kijkt naar mijn middel en knikt.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu