Part 169

677 28 1
                                    

'I don't know, I don't know where we started, I don't know, I don't know where we will go'

Louis Point Of View

"Hoe heb je geslapen?" gaap ik als ik me op Harry rol.

"Godverdomme warm," kreunt hij en hij stopt zijn hoofd in zijn kussen. Ik wrijf over zijn blote rug en kus zijn haren.

"Nu nog steeds?" vraag ik en hij knikt.

"Maar blijf," zucht hij en hij klemt zijn armen om me heen.

"Je bent dus nog niet helemaal beter?" vraag ik en ik laat mijn hand over zijn billetjes gaan. Hij schudt zijn hoofd.

"Ik voel me nog steeds beroerd," zucht hij en hij kijkt naar me.

"Pijnstiller?" vraag ik en hij knikt. Ik sta op en loop naar de badkamer, waar ik een beker vul en die dan meeneem samen met de paracetamol. "Pf.." mompel ik als ik naast hem ga zitten en hem het geef.

"Je mag het zeggen, als het te veel moeite is," zegt hij zacht en hij kijkt naar me. Ik weet dat hij het niet bedoeld om sassy te doen, want hij meent het echt. Hij wil niet gepamperd worden en zeker niet nu. Wat hij gister zei: ik zorg al bijna een jaar voor hem.

Ik geef hem een lange kus als antwoord en ga naast hem liggen als hij zijn pilletje heeft ingenomen. Hij krult zich tegen me aan en ik wrijf over zijn heupen.

"Hm.." zeg ik als ik hem stevig vasthou en me dan op mijn rug draai, waardoor hij mee komt. Ik kijk glimlachend naar hem en geniet van hoe zijn lichaam tegen dat van mij gedrukt word.

"Morgen ben je misschien wel beter, dan kan ik gewoon weer gaan werken," zeg ik en ik wrijf over zijn rug heen. Hij knikt en zet zijn ellebogen naast mijn lichaam, zodat hij me kan aankijken.

"Ik kan dan ook weer werken," zucht hij. Ik leg mijn hand om zijn kin heen en wrijf erover. Hij kijkt naar mijn ogen en beweegt dan zijn lichaam, zodat hij wat beter tussen mijn benen zakt. Ik klem mijn hand in zijn haar en trek hem naar me toe, zodat zijn lippen die van mij raken. Hij doet het expres, want hij weet dat het me opwind.

Voor het eerst in bijna twee dagen, openen onze monden zich en vinden onze tongen elkaar. Ik ga zo rustig als dat ik kan, want ik wil weer opnieuw wennen aan zijn smaak en de kriebels in mijn maag.

Mijn handen kruipen naar zijn billen, waardoor hij wat meer omhoog kruipt. Zijn hoofd hangt nu helemaal boven dat van mij en zijn geslachtsdeel ligt op dat van mij. Ik kneed zijn zachte billen en dan trek ik me terug, zodat ik zijn gezicht kan zien en omdat ik het anders niet vol hou.

Hij grinnikt en duwt zijn hoofd in mijn nekholte. Ik voel zijn lichaam overal op dat van mij en het maakt me gek. Hij windt me altijd op, ook als hij het niet door heeft, en het is een paar dagen geleden dat we seks hebben gehad. Dat is een groot verschil als je bedenkt dat we een paar maandjes geleden elke dag twee keer seks hadden. Natuurlijk ga ik er niet om vragen als hij ziek is, maar ik mis het wel.

"Voel je je niet ziek?" vraagt hij zachtjes en hij komt omhoog, zodat hij naar me kan kijken. Ik schud mijn hoofd en kus hem opnieuw. Voorzichtig beweeg ik mijn voet over zijn been, zodat ik hem werkelijk overal aanraak. Mijn handen liggen in zijn haar en op zijn rug.

Hij wrijft over mijn bovenarm en trekt dan terug. Ik lik mijn lippen en kijk naar hem als hij kusjes over mijn arm zet. Hij kust helemaal naar mijn hand en gaat dan rechtop zitten, waarna hij zacht mijn handpalm kust. Ik mompel, omdat ik weet wat er gaat komen en omdat mijn vingertoppen trillen.

Hij geeft me blozend wat ik al dacht dat hij ging doen. Hij neemt mijn vingers in zijn mond en sabbelt er zacht op. Ik blijf naar zijn ogen kijken, maar kan er niks aan doen dat ze ook afzakken. Hij is al flink opgewonden en het ziet er prachtig uit.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu