Part 82

843 50 17
                                    

Hey allemaal! Ik ben gister naar Harry geweest en het was fantastisch. Gewoon hem zien staan en in je gezicht geduwd worden hoe een fantastisch persoon hij is, dat is magisch.

Zijn er nog meer mensen gegaan? :) ik hoop dat het leuk was, maar dat lijkt me van wel. Kusjes!

✩~✩~✩~✩

'Treat people with kindness'

Louis Point Of View

"Ja, spiegels met alleen lijm aan de achterkant bleek uiteindelijk toch niet zo'n slim plan te zijn," zegt ze man die een nieuwe spiegel komt ophangen. "Alle spiegels die er nu nog afkomen krijgen een nieuw systeem. Zo komt hij er nooit meer vanaf."

Hij checkt de beugeltjes en hangt de spiegel er dan in. "Dank u," zeg ik en hij glimlacht naar me.

"Geen dank, het is mijn werk." Hij klopt nog even op mijn schouder en verlaat de kamer dan. Ik kijk naar Harry, die op bed ligt.

"Ik wil niet uit mijn bed," mompelt hij.

"Ik heb een goed idee, lieverd. Je zal erg blij zijn." Ik ga naast hem op het bed zitten en wrijf over zijn blote bovenarm.

"Dat zei je ook toen we hier naartoe gingen." Hij kijkt me in mijn ogen aan en ik slik even. "Sorry, maar ik moet eerlijk zijn. Het helpt niet als ik niet vertel hoe ik erover denk."

"Dat is ook zo. Ik ben blij dat je het zegt maar het komt wel even als een klap aan." Hij knikt en pakt mijn vrije hand. "Ga je wel met me mee?

Hij knikt weer en staat op. Zijn bovenlichaam is bloot, maar hij pakt een shirt met lange mouwen en trekt het aan. Ik pak onze zonnebrillen en trek mijn schoenen aan. Snel pak ik een rugzak, waar ik wat zonnebrand, geld, een dekentje, water en koekjes in stop. We waren daarnet nog naar de winkel geweest en hebben onze kastjes gevuld.

Ik kijk naar Harry en knik vragend, waarna hij ook knikt. Het is inmiddels half 3 en ik ben nog bijna nog niet buiten geweest.

We lopen naar de garage, gaan in onze auto zitten en gaan op weg. "Ik wil controle," zegt Harry en hij kijkt naar me. "Waar gaan we naartoe?"

"Ik heb gezien dat ze hier hele mooie bergen hebben, daar wilde ik kijken ofdat daar een mooi plekje is." Hij knikt, tevreden en blij omdat ik het hem heb verteld. Normaal ben ik iemand die alles geheim wil houden en als een verrassing, maar nu weet ik dat dat Harry niet helpt op dit moment.

Harry pakt mijn hand en legt die op zijn bovenbeen, waardoor ik mijn hand over zijn knie laat gaan, zoekend naar blote huid. Hij legt zijn hoofd tegen mijn schouder en pakt mijn hand stevig vast.

Na een tijdje komen we aan in de bergen, waar een parkeerplaats is. "We kunnen hier verder lopen, want ik denk niet dat we nog veel parkeerplekken tegen komen," zeg ik en ik parkeer de auto in de schaduw. Harry knikt en we stappen uit. Het is bloedheet wanneer we uit de geconditioneerde auto stappen. Ik pak de tas van de achterbank en kijk dan naar Harry, die zijn zonnebril al op heeft.

"Wil je wat zonnebrand bij me opdoen?" vraag ik en hij knikt. Ik geef hem de fles en hij smeert wat op mijn neus, wangen en schouders. Ik doe ook zijn gezicht nog, maar verder heeft hij zijn schouders bedekt.

Stevig pak ik zijn hand vast en loop ik het pad af. Het enige geluid is het knarsende geluid van de steentjes onder onze schoenen. De zon schijnt fel, wat een prachtig beeld geeft over de bergen en de rest van het landschap.

We lopen een pad in wat midden in de bergen ligt. Het is geen officiële weg waar auto's mogen komen dus het is er heerlijk rustig.

"Rust," mompel ik. Harry knikt en kijkt om zich heen. We lopen een beetje de berg op en komen daardoor bij een hoger punt. Het uitzicht is er prachtig. Omdat er nooit iemand komt, staan er geen bankjes of zo iets. De natuur is hier zijn gang gegaan, al kon het niet veel op deze hoogte. Het zijn bijna alleen maar rotsen.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu