Part 54

1.2K 48 3
                                    

'Until the sun comes up, and I can feel my love crawling back again'

Louis Point Of View

Zo snel mogelijk hebben we aangekleed, zodat we lekker lang over het ontbijt konden doen. Harry bakte wentelteefjes, en ik at ze op. Samen met hem natuurlijk.

Vlug poets ik mijn tanden en dan kijk ik naar Harry. Ik wilde hem vragen hoe we het doen met mijn spullen, maar dan zie ik zijn haren.

"Oh god, Harry. Na een nacht slapen en een potje verschrikkelijk goede seks, zit je haar echt niet meer," zeg ik grinnikend. Hij kijkt naar me en haalt zijn schouders dan op.

"Ik ben er trots op, want jij hebt het gedaan." Hij kijkt naar me vanaf zijn positie op het bed, zijn groene ogen groot en nieuwsgierig.

"Maar ik kan niet vlechten. Het is nu helemaal los," zeg ik en ik wrijf over zijn voorhoofd, terwijl ik tegenover hem ga staan. Hij kijkt op naar me en legt zijn handen dan om mijn bovenbenen.

"Wil je het dan nog wel een keertje opnieuw doen?" Hij legt zijn kin tegen mijn buik en kijkt zo op naar me. Ik knik trots.

"Tuurlijk, baby. Zal ik ze er nu uithalen?" Hij knikt en legt zijn voorhoofd tegen mijn buik, zodat ik er goed bij kan. Ik haal de vlechtjes uit zijn haar en schud het dan een beetje los.

"Dankje," glimlacht hij en hij kijkt naar me. Ik hurk en geef hem een kusje, waarna ik me omdraai.

"Ohja, dat wilde ik vragen," zeg ik en ik kijk weer naar hem. "Wat doen we met mijn spullen?"

"Ik weet niet. Heel de dag mee rondlopen lijkt me niet zo'n slim plan." Ik schud mijn hoofd en hij loopt naar de spiegel, waarna hij zijn haar goed doet. Ik kijk naar hem en dan snel van hem weg wanneer hij weet dat ik staar.

"Ik zet je straks wel hier af, na school, dus dan kan ik misschien mijn spullen ophalen?" vraag ik en hij knikt.

"Dat is een goed plan." Hij loopt op me af en geeft me een kus, waarna ik met mijn handen even over zijn middel wrijf en me dan terug trek.

"We moeten gaan," zeg ik en hij knikt, voordat hij de trap afloopt. Ik loop hem meteen achterna en zie zijn moeder dan uit de keuken komen. Ze glimlacht naar ons en snel trekken we onze jas aan.

"Bedankt dat ik weer mocht blijven," zeg ik tegen haar en ze knikt tevreden.

"Geen dank, Louis. Het was super fijn dat je er was." Ze wrijft even over mijn arm en knuffelt Harry dan. Ik glimlach en dan pak ik Harry's hand. "Veel succes vandaag op school."

Ze zwaait nog even en loopt dan de woonkamer in. Ik roepen nog snel wat en lopen dan het huis uit.

Als we na een paar seconden op weg zijn naar school, leg ik mijn hand op Harry's knie. Ik ben intens gelukkig met hem en de extra familie die ik heb gekregen.

"Nu moet ik je echt lang missen," zegt Harry en hij legt zijn hand om die van mij.

"Komt wel goed, baby. We zien elkaar zo weer, als ik je naar huis breng." Ik druk mijn lippen even tegen zijn wang en hij knikt. "Ik ga zo alleen maar meer merken hoe ik je nodig heb en hoe speciaal het is om je om me heen te hebben."

Hij glimlacht trots en drukt zijn lippen tegen mijn hand. "Je hebt gelijk," zegt hij dan. Ik rij snel door en parkeer mijn auto uiteindelijk bij school. Het is er druk, waardoor ik niet echt dicht bij kan parkeren.

We stappen uit en ik pak Harry's hand meteen. Hij glimlacht naar me en dan lopen we verder naar school toe. Niall zit op hetzelfde bankje als dat hij altijd zit en kijkt naar me wanneer Harry en ik naar hem lopen. Hij staat op en geeft me een knuffel.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu