Part 156

604 31 6
                                    

'All we see is bad blood, mistakes, and all we hear is sad songs, heart breaks'

Louis Point Of View

"Ga nou maar slapen," zeg ik als ik Daisy een kus geef. Ze is dan wel 14, maar ze houdt van de aandacht van haar broer als hij er een week niet is geweest.

"Pf, oké," mompelt ze en ze draait zich om in haar bed. Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd en loop dan achter Harry aan de kamer uit. We gaan nog naar beneden, waar Lottie, Tommy en mijn ouders zitten.

Ik ga op de bank zitten en kruis mijn benen met elkaar. Harry kijkt op me neer en ik grijp zijn heupen, waarna ik hem op me trek en een lange kus geef. We konden niet veel kleffen vandaag.

"Lou.." grinnikt Harry en hij kijkt op naar me. Ik glimlach en wrijf met mijn hand door zijn haar, voordat ik mijn kin op zijn hoofd zet en naar de tv kijk. Het is een vrouwenprogramma, waar Harry erg van geniet. Hij gaat er helemaal in op en knuffelt me, terwijl hij met mijn zus en moeder discussieert over de kandidaten van "Say Yes To The Dress".

Ik maak oogcontact met Tommy, die zijn ogen rolt. Ik beweeg met mijn hoofd richting de deur, waarna hij knikt. Harry kijkt op naar me en knuffelt zijn hoofd in mijn nekholte, daarna geeft hij me een kus.

"Tot straks," zeg ik en hij knikt, voordat hij me loslaat.

Samen met Tommy loop ik naar buiten. In de keuken neem ik nog snel een flesje bier mee en dan loop ik verder. Tommy zit buiten op een stoel en steekt een sigaret aan, waarna ik een slok van mijn bier neem en naast hem ga zitten.

"Alles goed met je, Louis?" vraagt hij en hij bekijkt me even.

"Alles goed," zeg ik tevreden. "Ik heb helemaal niks te klagen."

"Je zag er ook oprecht vrolijk uit, toen Harry bij je kwam zitten," zegt hij en ik knik.

"Ik had niet door dat ik niet helemaal gelukkig met hem omging, toen hij niet zo vrolijk was." Ik kijk naar mijn handen en naar de tuin.

"Ik snap dat. Je gaat gewoon door een kut periode heen en dan merk je dat gewoon niet," zegt hij en ik knik.

"Maar nu gaat alles goed. We houden nog even veel van elkaar, alleen zijn we nu pas echt blij en lachen we meer." Ik kijk even om en zie Harry dan op de bank zitten, als ik door het raam kijk. Hij glimlacht, waardoor ik gerustgesteld ben.

"En jij en Lottie? Stabiel zoals altijd, zeker?" vraag ik en ik kijk weer naar Tommy, die knikt.

"Ja joh, de ziekte van je moeder was een hel maar het heeft wel bewezen dat we nooit uit elkaar zouden gaan," zegt hij en ik knik even. Hij reikt zijn pakje sigaretten naar me uit, maar ik schud mijn hoofd voordat ik het zelf eigenlijk weet

We praten over liefde, Harry en Lottie. Het is gewoon een gesprek tussen twee broers, maar dan zijn we niet verbonden door dezelfde moeder of vader.

"Louis.." fluistert Harry's zachte stem in de donkerte. Ik kijk om en zie hem in de deuropening staan, zijn trui over allebei zijn vuisten getrokken.

"Hey baby," zeg ik zachtjes.

"Ik wil gaan slapen, als dat niet erg is?" vraagt hij zacht en ik kijk op de klok. Half 11, dan wordt het wel tijd.

"Ik kom," zeg ik glimlachend, waarna hij de deur sluit en naar binnen loopt. Tommy en ik ruimen alles op en nemen het mee naar binnen. In de hal kom ik Harry tegen. Hij komt net van de woonkamer af, waar hij iedereen welterusten heeft gezegd.

"Wacht op mij," fluister ik en ik geef hem een kus. Hij knikt en ik zeg tegen iedereen in de woonkamer welterusten en geef ik een kus.

"Slaaplekker, jongen," zegt mijn moeder en ze geeft me een kus. Ik glimlach en zeg hetzelfde, voordat ik naar Harry loop. Hij pakt mijn hand en loopt dan voor me uit de trap op. Het voelt zo gek, want dit huis is 4 keer mijn appartement. Echt niet meer. Harry en ik leven daar met z'n 2e. We hebben maar 1 badkamer en slaapkamer en een keuken die overgaat in de woonkamer. Hier wonen ze met veel meer mensen op elkaar. Ik ben blij dat ik zo luxe kan leven in Londen, want hier is het gewoon klein. Niet iedereen heeft een eigen slaapkamer.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu