Part 50

1.2K 55 4
                                    

Hey allemaal! Lekker veel updates want ik heb toch al genoeg geschreven. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben, waar jullie dan ook allemaal zijn. Veel plezier met alles! Het zou leuk zijn als jullie laten weten wat jullie ervan vinden en voten. Vorige hoofdstuk had een paar comments en het is super leuk om die te lezen! Kusjes :) x

'I'm making you, sweat, sweat'

Louis Point Of View

Ik steek mijn handen stevig in mijn jaszakken, als we door de supermarkt lopen. Harry loopt met Tommy achter me, en Lottie loopt naast me. Ik merk zeker wel dat er verschil is tussen nu en andere keren, want we zijn een stuk minder close. Zelfs na goede seks, lopen we ver van elkaar af. Zelfs dat heeft het niet helemaal goed kunnen maken.

Lottie praat tegen me over Doris en Ernest, terwijl ik gewoon knik. Ik zit meer met mijn gedachtes bij Harry. Al die tijd heb ik hem niet alles verteld, gewoon omdat het niet nodig was. Maar nu ik weet dat hij zo tegen roken is, moet ik het hem wel vertellen.

We leggen alles in het karretje en Lottie kijkt naar Harry als we voor de koeken staan.

"Wat vind je lekker?" vraagt ze. Harry haalt zijn schouders op, zoals ik hem ken.

"Je mag kiezen," glimlach ik naar hem.

"Het maakt me niet uit. Pak iets wat je moeder lekker vindt." Hij steekt ook zijn handen in zijn zakken en kijkt naar de grond. Lottie pakt een pak met koekjes voor mama en loopt dan door. Harry blijft een beetje achter, omdat Tommy bij Lottie gaat lopen. Ik stop, zodat hij naast me loopt en leg mijn hand dan op zijn onderrug.

"Ik hou van je," zeg ik, omdat ik vind dat het gezegd moet worden. Hij moet het niet vergeten, na al die ruzie's.

"Ik hou ook van jou," glimlacht hij dan zwak. Ik wrijf over de binnenkant van zijn arm en kijk naar hem. "We komen erdoor," zucht hij en ik knik.

"Hopelijk wat makkelijker als nu, maar we komen er zeker door." Zijn ogen vinden die van mij en hij geeft me een klein kusje. Ik voel mijn wangen rood worden en kijk voor me uit.

"Ahw, ze kussen weer," zegt Lottie tegen Tommy.

"Voorbij met de rust," mompelt Tommy en ik grinnik, voordat ik mijn hoofd tegen Harry's schouder leg. Ik wil wel klef met hem zijn, maar niet al te klef.

We rekenen af, leggen alles in de auto en dan stappen we in. Mijn zus zit naast me voorin en de rest zit achterin.

Lottie zingt vrolijk mee met de muziek, waar ik trots in mee ga. Het is echt van die muziek van vroeger, die we samen luisterden.

Als we thuis aankomen, laden we alles naar binnen en zetten we het dan in de kastjes. Harry weet niet waar alles staat, maar hij doet wel zijn best.

"Dankjewel, allemaal," zegt mijn moeder en ze komt de keuken binnen.

"Ga nou zitten," zeg ik tegen haar, terwijl ik alle kastjes sluit.

"Ik kom alleen even thee halen, liefje," zegt ze en ze wrijft over mijn heup. Ik kijk naar haar en pak snel de waterkoker, voordat zij het kon doen.

"Dat kunnen wij ook. Er zijn 4 mensen in deze keuken en die weten allemaal hoe de waterkoker werkt, dat hoef je ons niet uit te komen leggen." Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus tegen haar voorhoofd.

"Bijdehand," mompelt ze.

"Je kan niet zeggen dat ik geen gelijk heb." Ik vul de waterkoker en zet die dan aan. "Ga maar zitten, het mag wel." Ik kijk naar mijn moeder en ze knikt, voordat ze aan de keukentafel gaat zitten in plaats van in de woonkamer. Ze moet er toch bij zijn. "Mag jij ook wel."

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu