'I've got the power'
Louis Point Of View ✩
Vlug tik ik tegen Harry zijn billen wanneer hij opstaat, waardoor hij naar me kijkt. Ik grinnik en hij loopt rustig verder naar zijn kast.
"Je weet dat ik sterker ben," zegt hij als hij een boxer aantrekt en dan naar me kijkt. Ik rol mijn ogen en sta ook op.
"Ga ik dit nou elke keer horen?" vraag ik en hij knikt trots. Ik schud mijn hoofd en voel zijn hand ook mijn billen aanraken. "We kunnen alsnog seks hebben, dat weet je?" grinnik ik terwijl ik naar hem kijk.
"Ik zeg er geen nee tegen." Ik schud mijn hoofd en kijk dan weg. Zijn hand begint langzaam te kneden, waardoor ik hem serieuzer neem.
"Ben je niet bang dat iemand je hoort?" vraag ik en hij schudt zijn hoofd.
"Mama en Robin zijn werken en Gemma slaapt aan de andere kant van het huis, op de zolder." Hij drukt zijn lippen tegen mijn nek, waardoor ik mijn aandacht pas echt op hem richt. Ik duw hem terug op het bed en klim op hem, om hem weer duidelijk te maken dat ik de leiding heb.
Ik laat mijn heupen over die van hem gaan en kijk naar hem wanneer zijn gekreun mijn oren vult. Voorzichtig laat ik mijn kreunen ook los, en dit is pas het begin.
"Heb je voor niks die boxer aangetrokken," grinnik ik wanneer ik zijn boxer snel uittrek, daarna die van mij. Onze naakte lichamen passen precies bij elkaar. Ik voel vuurwerk in mijn lichaam wanneer mijn huid die van hem raakt. Dit heb ik gemist, ook al was het helemaal niet lang geleden.
"Heb je hier alles?" vraag ik fronsend en hij knikt. Ik schuif het laatje open en zie daar alles liggen.
"Gelukkig ruimt mijn moeder mijn kamer niet meer op," bloost hij en ik druk glimlachend een paar zachte kusjes tegen zijn lippen. Hij weet nu dat ik de leiding wil houden, dus ik hoef niet meer zo dominant te doen in een kus. Ik kan hem weer kussen als een paar dagen geleden, met zo veel passie en geluk.
Trots grinnikend trekt Harry terug en verbergt hij zijn hoofd in mijn nekholte. Ik pak zijn krullen stevig vast en druk nog een paar kusjes tegen zijn wang.
"Kan je omdraaien?" vraag ik zacht en hij knikt, voordat hij zich omdraait en zijn billen trots omhoog houdt. Ik wrijf er zacht overheen en druk een paar kusjes tegen zijn onderrug, waardoor hij grinnikt. Gelukkig is hij niet zo gespannen meer, ook al weet ik dat het deze keer misschien nog wel meer pijn gaat doen als de vorige keer.
Opnieuw druk ik eerst mijn vingers in hem, daarna doe ik een condoom om. "Ontspan, goed?" vraag ik en hij knikt. Hij is al wat meer gespannen als daarnet, maar dat is begrijpelijk.
Ik druk me voorzichtig bij hem naar binnen en kreun dan zacht. Hij houdt stil en klemt waarschijnlijk zijn kaken op elkaar om de pijn te kunnen negeren. Zacht wrijf ik over zijn billen, terwijl ik me concentreer op hem zo min mogelijk pijn doen.
"Sh.." fluister ik en ik leg mijn handen om zijn geslachtsdeel, zodat hij ergens anders aan kan denken. Hij kreunt zacht en ik beweeg op en neer, weer op zo'n manier dat ik hem zo min mogelijk pijn doe.
"Harry," kreun ik en ik druk mijn lippen in zijn nek. Nog een tijdje stoot ik door, totdat ik mijn orgasme niet meer onder controle kan houden. Ik kom klaar en trek me voorzichtig terug.
"Louis," jammert Harry, waardoor ik hem omdraai zodat ik hem een blowjob kan geven. Ik vind het spannend, ook al heb ik dit al eerder bij Harry gedaan. Ik wil hem nu laten klaarkomen in mijn mond en dat is toch wel wat aparts.
Ik kijk in zijn ogen en ga op het tempo wat hij aangeeft. Hij kreunt en kijkt me terug aan, verbaast om het aanzicht waarschijnlijk en om het gevoel.
"Ik ga komen," zegt hij hijgend en ik blijf doorgaan. Wanneer hij zijn ogen sluit, zuig ik zacht aan zijn topje en voel ik zijn natte goedje in mijn mond. Ik slik het verbaast door en kijk dan naar Harry. "Deed je dat echt?" vraagt hij als hij zijn hand om mijn hoofd legt. Ik knik even en wrijf in mijn mondhoeken, zodat ik zeker weet dat er niet nog wat langs mijn mond hangt, of zo. Dat zou gênant zijn.
"Hoezo dan?" vraag ik en ik leg mijn hand over die van hem heen.
"I-ik weet niet," mompelt hij. "Hoe was het?"
Ik haal mijn schouders op en druk een kus tegen zijn wang. "Prima, beter dan een meisje," zeg ik zacht en hij bloost. "Maar ik wil wel mijn tanden poetsen, want een ochtendadem en jouw sperma, dat levert denk ik niet echt een al te goede geur op," grinnik ik als ik opsta. Hij staat na me op en loopt meteen naar zijn kast, waar hij een boxer voor hem en voor mij uit pakt.
"Het was super," zegt hij dan als ik naast hem stond.
"Deed het geen pijn?" vraag ik.
"Godverdomme, ja," zucht hij.
"Ik dacht al dat deze keer meer pijn deed, sorry," zeg ik als ik mijn hoofd tegen zijn borst leg en mijn armen om hem heen.
"Niet jouw schuld, je hield er juist rekening mee," zegt hij en hij drukt een kus tegen mijn haren. Ik glimlach en loop dan naar de badkamer.
"Ja joh, ga anders gewoon hier naakt rondlopen," zegt Harry als hij achter me aan komt.
"Wat? Waar maak je je zorgen om? Je ouders zijn weg en Gemma slaapt toch aan de andere kant," zeg ik als ik mijn tandenborstel pak.
"Maar er is maar 1 trap, de trap waar jij net langs liep," grinnikt hij en ik haal mijn schouders op.
"Niet veel verschil met als ik ga zwemmen."
"Je bent nog nooit met haar gaan zwemmen," zegt hij en ik kijk naar hem. "Oh ja, ze heeft je naakt gezien, dat was ik even vergeten. Wat maakt het ook uit."
Hij schudt zijn hoofd en loopt dan weg. Ik rol ook mijn ogen. Wat heeft hij ineens? Ik vraag hem er een paar dagen geleden naar, dan is alles goed en nu ineens moet hij zo doen?
Rustig poets ik nog mijn tanden en dan loop ik naar de slaapkamer, waar ik Harry al aangekleed zie staan. Hij loopt langs me heen naar de badkamer, waarna ik me aankleed in een shirt van hem en een skinny. Hij zal het vast niet erg vinden. Zijn voetstappen klinken van de trap, waardoor ik de deur open en naar hem kijk.
"Ik ga eten," snauwt hij.
"Wat is er?" vraag ik en hij zucht.
"Ik ga dit nu niet bespreken."
"Dus je loopt maar weg van je problemen? Je wil beneden alleen gaan eten, mij in de steek laten in een huis waar ik nog maar 1 keer van te voren ben geweest?" vraag ik en hij kijkt naar me.
"Kijk nou eens naar jezelf. Je doet alsof ik fout zit, maar tegelijk denk je er alleen maar aan hoe jij hier radeloos zou rond lopen." We maken nu toch al ruzie, dus dan kan ik maar beter meteen ter zaken komen om waar het echt over gaat.
"Waarom irriteer je je er nu ineens wel aan?" vraag ik verbaast.
"Je verandert van onderwerp omdat je weet dat ik gelijk heb."
"Dat is niet waar. Ik wil niet dat deze ruzie gaat over iets anders dan waar het eigenlijk mee begonnen is."
"Daar ben jij dan al in gefaald." Ik moet moeite doen om rustig te blijven.
"Dat is ook niet waar. Jij bent degene die ruzie maakt om niks." Hij stapt op me af en ik hou de deur voor hem open, zodat we daar door kunnen gaan met ruzie maken.
"Niet om niks, maar om dat jij seks hebt gehad met mijn zus!" roept hij verbaast.
"Doe nou niet alsof je er alle grote problemen mee hebt, want dat is niet zo," zeg ik en ik kijk naar hem.
"Wie zegt dat?!"
"Jij! Gister nog!" Hij zucht en rolt zijn ogen.
"Ik heb gezegd dat ik er niet bij nadenk, maar nu moet ik wel, als jij half naakt door dit huis rondloopt, waar mijn zus ook gewoon woont! Je doet alsof het je niet uitmaakt dat mijn zus je naakt ziet, want dat heeft ze toch al gezien." Hij kruist zijn armen voor zijn borst en kijkt kwaad naar me.
"Harry, je wordt echt kwaad om niks."
"Als jij seks hebben met een meisje die je niet kent 'niks' vindt, dan wil ik niet weten wie je intussen allemaal nog meer hebt geneukt," snauwt hij, terwijl hij een hand door zijn haar haalt en de trap af loopt.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...