'I don't wanna lose your touch, I don't wanna love this much'
Harry Point Of View ✩
Het voelt ineens een stuk vertrouwder om samen met Niall en Louis op 1 kamer te slapen. Niall geeft niet alleen om me, hij houdt van me alsof ik zijn broer ben. Het is gek dat ik nu pas weet wat de band die ik altijd al wel voelde, dat daar nu pas van terecht komt wat het echt was. Vriendschap, échte vriendschap. Niet alleen leuke dingen doen en lol maken, maar er ook altijd zijn voor elkaar. Al-tijd.
Met Louis heb ik dat ook, alleen voel ik me tot hem ook nog eens super seksueel aangetrokken. Hij is het mooiste schepsel dat god ooit heeft geschapen. Een geschenk uit de hemel.
De matras van Niall ligt op de grond, met daaroverheen een deken. Louis en ik slapen gewoon samen in Louis' bed, dus het gaat allemaal goed komen.
"Als je Harry hoort kreunen, niet mijn schuld," zegt Louis en hij de koffer open ritst en zijn tandenborstel eruit haalt.
"Hey," zeg ik verbaast en hij drukt grinnikend een kus tegen mijn wang.
"Jaja," mompelt Niall.
"Dat doen we je niet aan hoor," grinnik ik, terwijl ik ook mijn tandenborstel pak.
"Jij niet, Louis wel," grinnikt Niall ook en hij loopt achter me aan naar de badkamer.
"True," lach ik. We poetsen onze tanden en lopen dan terug naar de slaapkamer, waar iedereen zich fanatiek gaat uitkleden.
"Sleepover!" zegt Louis als een meisje en Niall lacht. Ik ben tegenwoordig gewend aan zijn random opmerkingen.
"En ik maar denken dat je niet homo was," lacht Niall als hij op de matras neerploft. Hij heeft alleen nog een boxer aan, net als Louis.
"Dat deed ik ook al toen ik zelf ook nog niet wist dat ik homo ben," zegt Louis en hij loopt naar me toe, waarna hij over mijn heupen wrijft en me een kusje geeft. Hij vertelt me zonder woorden dat het goed zit. Ik kleed me dan uit tot mijn boxer en Louis gaat in het bed liggen.
"Daarom juist. Hoe had ik kunnen denken dat je niet homo bent?" grinnikt Niall en Louis glimlacht, leunend over de bedrand met zijn hoofd, zodat hij naar Niall kan kijken.
Ik stap aan de andere kant van het bed in en kruip onder de dekens. Kijkend naar Louis' lichaam, luister ik naar het gesprek wat Louis met Niall heeft.
"Truste, Niall," zegt Louis als hij door Niall's haren woelt. Ik kruip op Louis en kijk ook naar Niall. "Kijk ons kleine iertje nou," grinnikt Louis.
"Slaaplekker, Niall," zeg ik ook grinnikend. Louis zet het lampje uit en ik ga weer terug onder de dekens liggen.
"Slaaplekker, Louis en Harry," zegt Niall en hij draait zich om, hoor ik. Louis kruipt tegen me aan en geeft me een zacht kusje. Ik kan zijn gezicht nog wel een beetje zien doordat het niet altijd helemaal donker is in zijn kamer. Gewoon wat donkere en lichte plekken. Ik weet dat Louis er ligt, maar anders had ik hem niet herkend.
Hij legt mijn arm om hem heen en ik kijk schuldig op naar hem. Het voelt allemaal een beetje gek. Nog even drukt hij zijn lippen tegen die van mij en wrijft hij over mijn lichaam. Ik voel mijn wangen rood worden als hij voelt dat ik mijn boxer nog aanheb.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...