Part 155

607 32 3
                                    

'You can't take my youth away'

Louis Point Of View

De dag daarna is alles weer normaal. We zijn een normaal stelletje, niet een stelletje wat totaal niet zonder elkaar kan. Zo ziet de buitenwereld het dan.

Larry knuffelt met Harry, alleen heeft Harry daar niet echt super veel tijd voor.

"Kijk mam," zegt Harry en hij laat zijn tattoo zien. Nog altijd draagt Harry lange mouwen, maar ik weet dat hij er zich wel íets beter bij voelt om zijn littekens te kunnen laten zien.

"Een bloem," zegt zijn moeder.

"Louis heeft hem uitgezocht," zegt hij en hij komt naast me zitten, Larry op zijn schoot. "Het is een anemoon."

"Dat had ik gezien," grinnikt ze.

"Als in 'Anne' en Joh'anne'h," legt Harry uit, waarna zijn moeder naar me kijkt.

"Zo diep?" vraagt ze en ik knik.

"Jullie zijn de belangrijkste vrouwen uit mijn leven," zegt hij als hij zijn benen met elkaar kruist en Larry erop zet. Ik wrijf over zijn knie. "En... de bloem heeft speciale betekenissen."

"Op zijn pols bij de littekens om hem steun te geven en trots te zijn op hoe we met de situatie zijn omgegaan," zeg ik en zijn moeder schudt haar hoofd, voordat ze opstaat en naar ons toe komt. Ze drukt kusjes tegen Harry's voorhoofd en haren.

"We zullen je altijd steunen, Harry. Ik weet dat je dat weet. Ik ben erg blij dat je zo veel steun uit zoiets en vooral uit zoiemand als Louis kan halen. Je bent een kanjer." Ze kijkt naar Harry, die haar tranen wegveegt.

"Don't cry, mommy," fluistert Harry en hij geeft haar een kus. "I love you.. I will never leave you."

"Je was al bijna weg, lieverd. Ik ben zo blij dat ik je nog heb." Ze knuffelt hem stevig en hij wrijft over haar rug.

"Het is goed gekomen. Ik ben er nog. Ik heb mijn consequenties geaccepteerd en ik weet nu pas hoe fijn het leven is." Hij trekt zich een beetje terug en kijkt naar zijn moeder, terwijl hij mijn hand stevig pakt.

"Ik hou van jullie, allebei." Ze drukt een kus tegen allebei ons voorhoofd en wrijft glimlachend over mijn haar. "Bedankt, sorry voor die paar keren dat ik niet reageerde zoals jullie dat hoopten. Dat met Shannon en jullie verloving.."

"Vergeven en vergeten," zeg ik en ik leg mijn arm om Harry heen, die tegen me aan kruipt. Zijn moeder gaat weer tegenover ons zitten en glimlacht naar ons. Haar ogen zijn nog een beetje rood, maar dat snap ik. Het is ook een rollercoaster geweest de laatste tijd. Niet positief.

"Nog thee?" vraagt ze en allebei knikken we. Ik onderzoek Harry's nagels, die nog steeds perfect gelakt zijn. Het staat hem heel erg mooi.

Zachtjes voel ik zijn wijsvinger van zijn vrije hand tegen mijn kin, waarmee hij mijn hoofd omhoog duwt. Ik kijk in zijn groene ogen en hij glimlacht, waarna hij naar me leunt voor een kus.

"Hey!" zegt Gemma vrolijk, waardoor ik snel omkijk voordat Harry me kon kussen. Harry mompelt en draait mijn hoofd zijn kant op, waarna hij me alsnog snel kust.

"Hey," giechel ik dan. Larry rent naar haar toe, waarna ze tevreden met hem knuffelt.

"Blijft hij hier?" vraagt ze en we knikken.

"Voor twee nachtjes," zegt Harry, waarna hij mijn kaak weer vastpakt. Ik leg mijn handen op zijn schouders en kijk naar hem. Hij glimlacht en leunt naar me toe, waardoor ik wegleun.

"Je wint niet," zegt hij en hij leunt ook weer richting mij. Ik lach en uiteindelijk raakt mijn rug de bank. Dan kan ik niet meer verder weg. "Zie je?"

Hij kijkt me trots aan en drukt dan een kleffe kus tegen mijn lippen. Ik kus hem terug en voel zijn tong even die van mij raken. Naast ons hoor ik mokken op de houten tafel gezet worden en kijk ik verschrikt op.

"Zijn jullie er weer?" glimlacht zijn moeder en beide knikken we. Ik ga rechtop zitten en wrijf over Harry's rug, waarna hij tegen me aan leunt. "Nog altijd even lief met elkaar."

"Tuurlijk, mam. Liefde is alles wat je hebt," zegt Harry en hij kijkt op naar me, waarna ik hem een kusje geef.

✩~✩~✩~✩

"Autorit, tu tu tu. Autorit, tu tu tu," zingt Harry op een liedje wat hij niet kent. Hij beweegt zijn armen er gek bij en houdt zijn hoofd naast dat van mij, zodat ik het goed hoor.

"Verveel je je?" vraag ik en hij drukt zijn neus tegen mijn wang, daarna knikt hij. Ik grinnik en klop even op zn knie. "Ik merkte al zoiets. Je doet alsof je in een carpool karaoke zit met James Cordon," grinnik ik, waardoor hij lacht.   "We zijn er bijna. Nog een half uurtje."

"Hm.. blowjob?" mompelt hij, waardoor ik verbaast naar hem kijk.

"Harry!" lach ik en hij giechelt zachtjes. "Ik kan best binnen een half uurtje klaarkomen, daar niet van. Maar het is super druk en ik denk dat ik een ongeluk veroorzaak als je dat nu gaat doen."

"Hm.. kay. Ik verveel me."

"Dat wist ik al. Wil je andere muziek?" Hij knikt en ik zet mijn eigen muziek van mijn telefoon aan, die hij allemaal kent. Een soort van het foute uur heb ik op mijn telefoon staan.

Harry gaat helemaal op in zijn muziek, waardoor ik had gehoopt dat ik een camera had neergezet. Het zou super zijn geweest om het terug te kijken, want nu ziet het er al geniaal uit.

Ik zing met hem mee en heb hem soms ook tegen me aan hangen. Dramaqueen.

"Dat ging snel," zegt Harry, zodra we Doncaster binnen rijden. Ik knik en klop op zijn knie. Hij mompelt tevreden en drukt als een vis kusjes tegen mijn wang en nek. Ik giechel omdat zich eigenlijk te veel speeksel in mijn nek ophoopt en hij lacht dan ook.

"Ik ben blij om je familie weer te zien," zegt hij en ik knik.

"Dat kan ik merken." Hij glimlacht en kijkt om zich heen. "Mijn moeder stuurt me een berichtje," zeg ik en ik geef hem mijn telefoon.

"Boodschappenlijstje, voor friet," zegt hij. "Twee kroketten, 3 frikandellen, 2 grote friet met mayonaise, 2 grote zond-"

"Oké, Harry," onderbreek ik hem grinnikend en hij lacht. Ik sla linksaf in plaats van rechtdoor te gaan. "Zeg maar dat het goed komt."

"Maar dat het goed komt," zegt hij en hij kijkt me hoopvol aan. Ik schud grinnikend mijn hoofd en hij drukt zijn neus giechelend tegen mijn wang. Geen suiker meer voor die jongen.

"Ik zal het sturen," zegt hij en hij typt van alles in op mijn telefoon. Ik vertrouw hem maar gewoon en stop dan voor de friettent. We stappen uit en Harry leest binnen alles voor wat we moeten hebben, daarbij nog voor mij en Harry.

"Wachten," zucht hij en hij gaat aan een tafeltje zitten. Ik knik en neem naast hem plaats. Hier kleffen we niet snel, maar gewoon bij onze ouders thuis wel. "Je zusjes kunnen mijn nagels niet lakken," zegt hij en hij laat nog een keer zijn hand zien.

"Balen," mompel ik en ik pak zijn hand vast. Hij glimlacht en haal zijn schouders op.  "Ze moeten al blij zijn dat we er zijn," glimlach ik en hij knikt.

"Zo is het. En we halen het eten." Ik knik ook en speel weer met zijn nagels.

Er gebeurd niet veel speciaals, totdat we ons eten krijgen en de friettent uitlopen. Voor zo'n groot gezin, neem je altijd voor het hele dorp mee naar huis als je daar weg gaat.

"Honger, honger, honger," stuitert Harry op en neer en hij kijkt naar me. Ik klop op zijn knie en geef hem een klein kusje.

Als we bij het huis van mijn ouders aankomen, loopt meteen mijn moeder naar buiten. "Mama," zeg ik blij en ik geef haar een lange knuffel en een paar kussen. Ze glimlacht breed naar me en raakt mijn heupen aan.

"Louis.." zucht ze. "Ik ben zo blij je weer te zien. Ik mis je, mannetje."

"Ik jou ook, mam. Het voet goed om terug te zijn." Ze kijkt me nog een lange tijd aan, geeft me dan een kus en loopt naar Harry toe. Ik pak onze koffer uit de auto en het eten. Als mijn moeder ook eraan gewend is dat Harry er is, pakt Harry het eten en ik de koffer en lopen we naar binnen. Iedereen rent op ons af. De meeste mensen zijn blijer met het eten dan met ons, maar toch is het ontvangst hartelijk.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu