Part 88

774 63 1
                                    

Hey allemaal! Mijn leven is de afgelopen weken een hel geweest. Zo. verschrikkelijk. druk. Ik hield het allemaal niet meer, dus gelukkig waren deze hoofdstukken allemaal al geschreven. School is een bitch, die ik niet kan afkatten.

Het was verschrikkelijk, maar gelukkig heb ik nu tentamenweek en is dat allemaal wel wat rustiger, zo ongeveer.

Hierbij een nieuw hoofdstuk! Hopelijk vinden jullie het leuk.

Laat het me even weten als jullie het leuk vinden om vanavond nog een hoofdstukje te zien. Ik heb een minimaal aantal votes in mijn hoofd, dus als jullie daar aankomen vanavond nog, dat zet ik het erop! Als iedereen vote, gaan jullie er dubbel en dwars overheen, maar dat is een 'als'. Op het vorige hoofdstuk waren 160 reads en 23 votes, dus dan moet mijn minimum makkelijk lukken! Veel succes! :)

Kusjes! Bedankt voor alles!

✩~✩~✩~✩

'I can not hide this, eventhough I try'

Louis Point Of View

Harry en ik spelen samen in het zwembad. We kussen en kleffen, maar ook doen we een wedstrijdje wie het snelst naar de andere kant van het bad komt. We blijven natuurlijk jongens.

"Heerlijk," zeg ik en ik droog mijn haar af met mijn handdoek, daarna leg ik hem weer weg en ga ik erop zitten.

"Ja, erg fijn," zegt Harry en hij droogt zijn lichaam ook af, daarna trekt hij zijn shirt aan. Ik vind het wel jammer, maar als hij zich zo fijner voelt, zeg ik er niks van.

Hij komt naast me zitten en kijkt naar me. Ik wrijf even over zijn knie en knipoog, voordat ik voor me uit kijk.

"Zullen we vanavond ergens nieuws gaan eten?" vraag ik. "Als je het wil."

"Het lijkt me wel leuk om nieuwe dingen te zien, maar vandaag was al best druk," mompelt hij en ik knik.

"Dat snap ik. Bij het restaurant dan waar we al twee keer zijn geweest?" Hij knikt en drukt een kus tegen mijn wang. Zijn handen glijden over mijn buik en rug en ik giechel verlegen.

"Je zorgt goed voor me," fluistert hij. Ik kijk naar hem en druk een lange kus tegen zijn lippen.

"Ben je gelukkig, Harry?" Ik leg mijn arm om zijn middel en mijn hoofd tegen zijn schouder, terwijl hij zijn armen nog om me heen heeft.

"Het gaat beter, echt wel. Er zijn goede en slechte dagen bij. Dit is een goede." Ik kijk naar hem en druk een kus tegen zijn kaak. Hij wiegt me een beetje heen en weer, terwijl ik hem kusjes blijf geven.

"Gelukkig maar."

"Dat komt alleen doordat jij zo je best doet, Lou. Zonder jou was het niet zo gelopen." Hij zucht en ik wrijf over zijn wang.

"Denk er niet aan. Het is niet zo gegaan en zo wil ik het houden." Hij knikt en ik geef hem een lange kus. "Nou, laten we ons gaan omkleden en even douchen."

We staan op, waarna we onze spullen bij elkaar pakken en die in de tas stoppen. 

"Misschien een ijsje halen?" vraagt Harry glimlachend en ik kijk naar hem.

"Tuurlijk, als jij dat wil." Hij knikt en ik pak mijn portemonnee, die ik bij me hou wanneer we het zwembad uitlopen, door het hotel heen naar de straat.

"Trek je geen shirt aan?" vraagt Harry en ik haal mijn schouders op.

"Maakt het je wat uit?" Hij kijkt om zich heen, naar een paar mensen, pakt mijn hand en knikt.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu