Part 63

1.1K 49 0
                                    

'You belong to me, I belong to you'

Louis Point Of View

Tevreden loop ik door Cheshire heen. Mijn hand zit verstrengeld in die van Harry, en we zijn erg trots op elkaar, dat we hier samen zijn en we elkaar hebben gevonden.

Ik kijk even naar Harry, die om zich heen kijkt. "Waar wil je naartoe?" vraagt hij me. Zijn stem is zo laag, dat het me doet denken aan hoe hij daarnet grommend onder me lag.

"Maakt me niet uit," zeg ik alsof er niks is gebeurd.

"Hm, de winkels?" vraagt hij en ik knik. Hij pakt mijn hand wat steviger vast en neemt me mee een winkel in.

"Ik moet nieuwe kleren hebben," zegt hij en hij haalt zijn vrije hand door zijn haar. Ik haal mijn schouder op.

"Je ziet er leuk uit." Hij grinnikt en stopt bij een rek.

"Leuk eruit zien is niet het enige." Ik kijk door de truien heen en dan naar Harry. "Als mijn kleren kapot zijn, moet ik toch echt nieuwe hebben."

Ik knik even en hou een Levi's shirt tegen zijn borst. "Deze is leuk," zeg ik met een glimlach. Een zwarte trui met het rode logo erop.

"En duur," grinnikt hij.

"En leuk," glimlach ik. "We kunnen hem allebei aan, dus dan valt het nog mee."

Hij knikt even en houdt die trui vast, waarna we doorlopen. We vinden verder niks in deze winkel en stappen een hokje in. Harry trekt zijn shirt uit, waarna ik die aanpak en glimlachend kijk naar het uitzicht. Hij trekt de trui aan en kijkt naar zichzelf in de spiegel. Hoe hij dan zo nonchalant staat, met zijn lange armen langs zijn lichaam en een licht knikje in 1 van zijn knieën. Ik haal een hand door mijn haar om te verbloemen hoe mooi ik hem vind en knik dan voorzichtig.

"Ja, mooi," zeg ik alleen. Hij glimlacht naar me en ik druk een zacht kusje tegen zijn wang. Vlug trekt hij de trui uit en geeft hij die aan mij. Ik kleed me ook om en kijk dan naar Harry, die breed glimlacht.

"Hij is groot voor je," zegt hij.

"Jij bent groot," zeg ik dan en hij rolt zijn ogen. "Is hij leuk?"

"Ik vind hem super leuk," zegt hij glimlachend. Ik knik en kleed me weer normaal aan. We stappen het hokje uit en ik reken de trui af.

"Waarom betaal jij?" vraagt Harry. Ik krijg het tasje en bedank het meisje achter de kassa, voordat ik Harry's hand pak en met hem naar buiten loop.

"Omdat het mijn idee was," zeg ik en ik kijk glimlachend naar hem.

"Ik hoef mijn eigen kleren niet te betalen, dat krijg ik terug. Dit is een verspilling van je geld," zegt hij en ik kijk naar hem.

"We gaan hier veel plezier van hebben, Harry. Dit is geen verspilling van mijn geld." Ik knijp in zijn hand en hij zucht, terwijl we de volgende winkel binnen lopen. "Als we er toch blij mee zijn.."

"Mijn punt is dat we het geld terug hadden kunnen krijgen," zegt hij zachtjes.

"Ik hoef het geld niet terug, dit was mijn verantwoordelijkheid." Ik kus zijn wang en loop naar een rek toe. "Het is erg lief van je, Hazza, maar ik denk dat dit een betere oplossing was."

"Als je dat dacht, dan zal ik niet meer zeuren. Bedankt dat we hier rustig over kunnen praten," zegt hij glimlachend en hij laat mijn hand los, waarna hij zijn armen om mijn middel legt en me tegen hem aan trekt. Ik kijk op naar hem, terwijl mijn hoofd tegen zijn schouder ligt, en geef hem dan een zacht kusje. Het gaat allemaal zo veel rustiger en liever.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu