Part 118

897 36 1
                                    

Ja ja allemaal, het is carnaval! Hierdoor ga ik wel wat minder vaak updaten, want ik feest of ik slaap, dus zo veel tijd is er niet meer over.

Iedereen die ook carnaval gaat vieren, veel plezier! Hier even een carnavalslyric, gewoon om in de stemming te blijven :) x

✩~✩~✩~✩

'Is da limburgs, of een spraakgebrek'

Harry Point Of View

Mijn mond valt open, terwijl onze ogen elkaar gekruist houden. Hij maakt zijn knoop open en trekt zijn broek naar beneden.

"Je ziet me toch vaker in mijn boxer?" vraagt hij.

"Ik zie je elke dag omkleden," zeg ik mompelend.

"Precies," knipoogt hij. "En.. Achterkant, als je het niet erg vindt."

Ik slik duidelijk en draai mijn rug naar hem toe. Zo langzaam als ik kan dat ik me niet awkward ga voelen, trek ik mijn shirt uit. Het shirt wat nog onder het bloem zat van mijn werk.

Nog snel haal ik een hand door mijn haren, voordat ik me omdraai naar Louis en hem zie zitten, met zijn hand in zijn boxer. Ik slik en voel mijn maag zich omdraaien. Ik zou kunnen klaarkomen van er alleen naar kijken.

"Je skinny zit toch veel te strak om je boner, baby?" mompelt hij hees. Ik zucht en voel mijn benen als pudding aanvoelen. Hij staat op en trekt zijn boxer uit, waardoor ik kan zien hoe opgewonden hij al is van heel dit spelletje.

Zachtjes en langzaam trekt hij zichzelf af, terwijl hij naar me toe loopt. Het is dat ik me niet kan bewegen, want mijn broek knelt namelijk behoorlijk. Anders had ik hem al lang uit getrokken.

Louis loopt op me af en laat zijn vrije hand over mijn bicep gaan. Ik kreun bij zijn aanraking en leg mijn lippen tegen die van hem. Hij maakt de knoop van mijn jeans open en ik trek terug, om te kunnen kijken.

Voorzichtig maakt hij ook mijn gulp open en dan zucht ik van de opluchting. Het zit al een stuk minder strak. Louis grinnikt en sabbelt op mijn oorlelletje.

"Lou," kreun ik.

"Hm.." mompelt hij. Ik zucht en schop mijn broek uit wanneer ik daar fut voor heb. Hij kijkt naar me en laat me dan los, waarna hij een stoel pakt en me daar op zet. "Blijf je hier zitten?"

"Ligt eraan," zeg ik bijdehand.

"Ik zou het erg waarderen. Je mag jezelf pas aanraken wanneer ik het zeg, afgesproken?" Ik zucht, omdat me dat niet bevalt. Ik wil kunnen klaarkomen en mezelf kunnen aanraken wanneer ik wil. Zeker nu, want ik weet dat Louis het me erg moeilijk gaat maken.

Toch knik ik met tegenzin en geeft hij me een lange kus, voordat hij op de bank gaat zitten. Ik slik en zie hem zijn vingers in zijn mond steken, daarna een spoor tekenen over zijn borst naar zijn buik.

Even kijk ik naar mijn eigen lichaam en slik ik weer. Het gaat me niet lang lukken.

Wanneer ik weer naar Louis kijk, zie ik hem zijn vingers weer likken. Hij trekt zichzelf langzaam af met zijn andere hand en ik druk mijn nagels in mijn arm. Je mag jezelf niet aanraken.

"Good boy, Hazza," zegt hij glimlachend en ik kreun geïrriteerd.

"Jouw schuld."

"Ik wist dat dit zou gebeuren. Nog even volhouden." Hij knipoogt en ik lik mijn lippen. Ik wil hem zoenen op zijn lippen, zijn borst, zijn nek, zijn buik, zijn rug... Overal. Het enige wat ik mag is hier zitten en toekijken.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu