Part 89

743 46 0
                                    

Gisteravond niet het aantal votes gehaald, maar vanmiddag wel :) dus hier het hoofdstuk!

✩~✩~✩~✩

'Don't you wanne run away? Don't you wanne stay here?'

Louis Point Of View

"Harry?" vraag ik, als ik hem voel bewegen. Hij slaapt al een tijdje, terwijl ik denk aan de leuke dag die we hebben gehad. We waren samen naar de plek gegaan waar we de tweede dag ook waren.

"Hazz?" fluister ik en ik wrijf over zijn armen. Hij ligt met zijn rug naar me toe, dus het is lastig om te communiceren of om hem wakker te maken.

Ik weet dat Harry soms nachtmerries heeft, dus misschien is dit er een van. Zachtjes schud ik aan zijn schouders om hem wakker te maken, maar het lijkt niet te helpen.

Zijn rug is gloeiend heet, net als zijn voorhoofd. Ik weet dat het hier warm is, maar we hebben airco en dit is niet normaal meer.

Ik sta op en pak een washandje, wat ik met een beetje lauw water nat maak. Ijskoud zou ook niet bepaald fijn zijn, denk ik. Ik loop weer naar Harry toe en rol hem voorzichtig om, daarna ga ik op zijn middel zitten en wrijf ik zachtjes over zijn voorhoofd met het washandje.

"Harry," sis ik hard. Hij fronst zijn wenkbrauwen en schudt zijn hoofd een paar keer. Het nachtlampje is aan, dus ik kan duidelijk zijn gezicht. "Harry, lieverd."

Ik schud nog een keer goed aan zijn schouders en dan wordt hij wakker. Zijn borst gaat hard op en neer, terwijl hij me emotieloos aanstaart.

"L-Louis," stottert hij dan. Ik knik en voel even aan zijn voorhoofd.

"Alles goed, lieverd?" Ik wrijf over zijn bovenarm en hij ligt daar onder me, verbaast om alles.

"N-nee.. ik.." Hij schudt zijn hoofd.

"Het is goed.. doe maar rustig. Je eigen tempo, liefje." Ik kijk naar zijn ogen, die zich sluiten, en wrijf met mijn washandje over zijn voorhoofd.

"Ik had een nachtmerrie. Die ik elke nacht heb." Ik frons mijn wenkbrauwen. Elke nacht? Ik dacht dat hij die misschien 2 keer in deze week heeft gehad.

"Elke nacht?" vraag ik verbaast en hij knikt.

"Midden in de nacht word ik wakker, drink ik een glas water en ga ik weer slapen. Dan heb ik hem in de ochtend weer en kan ik niet meer slapen." Hij wrijft door zijn ogen en over zijn wangen.

"Ik wist dit niet," mompel ik.

"Ik heb het niet verteld." Ik schud mijn hoofd. "Daarom ben ik elke ochtend zo vroeg wakker."

"Daar moet wat tegen gedaan worden, Harry." Ik schud mijn hoofd en kijk naar de klok, die 12 uur aangeeft. "Ik ga je moeder bellen."

"Louis.." zucht hij.

"Ze gaat me haten als ik dit haar niet meteen vertel, lieverd. Ik moet voor je zorgen."

"Je hoeft niet voor me te zorgen!" verheft hij zijn stem. "Ik ben geen klein kind!" Hij gaat fel rechtop zitten en kijkt me kwaad aan. "Ik zit niet zo lekker in mijn vel en dat gaat zeker niet beter worden door deze kut stad en dit kut hotel!"

Hij staat grommend op en loopt naar de badkamer, waar hij zich opsluit. Ik kijk radeloos om me heen. Normaal let ik altijd op mijn woorden, omdat ik weet dat ik Harry daar erg pijn mee doe, en nu doe ik dat bij 1 zin niet en maak ik de grootste fout die ik kan maken.

Ik besluit om hem af te laten koelen en mijn telefoon te pakken. Het is in Londen nu 11 uur en in het weekend zullen ze nog wel wakker zijn. Als dat niet zo is, heeft ze alsnog gezegd dat ik moest bellen om welke reden dan ook.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu