🔷72

238 50 237
                                    

HAH PUKUL 3 NYAH

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HAH PUKUL 3 NYAH

HA VOTE LER

PEWNAD TYPE SAMPAI 3 PAGI NI EM
















"Ni ha, Hae dah sampai. Dah ada depan pintu dah"

"Oh ye, kejap eh. Eonnie bukakan pintu"

"Eoh~"

Eunha menurunkan telefonnya dari telinga apabila panggilan sudah diputuskan oleh Hae Jung. Dia kemudiannya sambung memijak beberapa anak tangga yang berbaki sebelum tiba di lantai tingkat bawah. Kemudian, kaki dihayun menuju ke pintu depan. Tanpa berlengah, pintu langsung dibuka.

"Ayy, si tembam ni pun adaaa" sorak Hae Jung spontan tatkala matanya lebih pantas terarah pada Jungwon yang berada dalam dukungan lengan kiri Eunha itu. Dicuit-cuit pipi si kecil itu.

Eunha hanya tersenyum kecil melihat reaksi suka Hae Jung itu.

"Flight memang confirm pukul 11 ye?" soal Eunha meminta kepastian sambil memandang Hae Jung di hadapan. Kelmarin kata adik iparnya iu jam 11 pagi waktu penerbangannya berlepas. Namun, tak tahulah kan kalau tiba-tiba tertangguh pula.

Dan, ya. Hari ini, hari di mana seorang Jeon Hae Jung akan kembali ke negara tempatnya belajar itu. Washington, Amerika Syarikat. Sudah hampir 15 hari dia berada di tanah airnya ini, jadi sudah tiba waktunya dia pulang ke negara barat itu kembali.

"Haah,eonnie" jawab Hae Jung ringkas dengan anggukan yang ligat mencubit perlahan pipi anak saudaranya itu. Kalau setiap masa jumpa pun, memang takkan pernah jemu dari tercuit hati dek kecomelan si Jeon Jungwon itu.

Eunha mengangguk perlahan. Dia menilik sekilas jam yang terpapar di skrin telefon pintarnya.

"Eoh, sekarang baru pukul 10. Eonnie naik siap sekejap eh" tutur Eunha seraya memandang Hae Jung kembali, menanti respon adik iparnya itu dek dirinya yang meminta diri itu.

"Okey, take your time, eonnie" balas Hae Jung mesra dengan senyuman. Dia kini menumpukan perhatiannya kepada wajah cantik kakak iparnya pula.

Eunha mengangguk dengan senyuman.

"Ha nah. Tengokkan Jungwon kejap" ujar Eunha sebelum menghulurkan tubuh kecil Jungwon kepada Hae Jung.

"Assa! Sini,sini" respon Hae Jung teruja seraya langsung menyambut kemas tubuh satu-satunya anak saudaranya itu. Senyumannya melebar. Memang ditunggu-tunggu kakak iparnya menyerahkan si bayi berusia 4 bulan itu kepadanya. Tiada yang lebih teruja baginya selain dapat mendukung si kecil yang mencuit hati itu.

"Ha, masuklah dulu. Duduk dekat ruang tamu ni kejap. Nanti apa-apa panggil eonnie dekat atas tau" pesan Eunha lembut setelah mempelawa Hae Jung masuk ke dalam. Pintu ditutup rapat setelah figura adik iparnya itu sudah melangkah masuk.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now