HAI
Hm
maap ler 3 hari tak apdet em-
YE YE AKU TAHU ANDA SEMUA TAK MENYABO NAK BACA BILA BYK DUGAAN NI KAN
Ha vote je la
"Kamsahamnida~" ucap Eunha dan Yuju serentak sebaik saja dua gelas air Coca Cola pesanan mereka itu dihidang seorang pelayan. Layanan pelayan kali ini bukan main berbeza, sampaikan gelas berisi minuman bikarbonat itu diletakkan depan mata terus. Cuma tinggal untuk teguk saja.
Pelayan itu atau lebih tepat, Monica Jung, hanya mengukir senyuman kecil buat dua orang wanita itu sebelum beredar dari meja itu bersama dulang kosong yang diturunkan ke sisi.
"Macam muka mix je, Na. Dia faham tak kita cakap terima kasih tadi tu?" soal Yuju berseloroh dengan kening yang diangkat sebelah. Dipandang wajah polos rakannya itu.
Eunha langsung berdecit perlahan dek soalan Yuju itu.
"Aigoo, Choi Yuna. Kalau dia tak fasih bahasa negara kita ni, dia takkan dapat kerja jadi waitress lah dekat sini" tukas Eunha lalu menggelengkan kepalanya perlahan.
"Eo, haah kan? Maaf la, banyak sangat makan, tersekat dekat otak" seloroh Yuju bersahaja sebelum mengetuk perlahan kepalanya menggunakan penyepit besi di tangannya itu.
"Merepek je lah" balas Eunha sebelum tertawa halus. Kalau pasal celoteh mengarut, memang boleh diserahkan kepada seorang Choi Yuna. Dan kalau fasal cepat terhibur pula, silakan memberi pangkat itu kepada seketul Jeon Eunha.
Eunha kemudiannya mengangkat gelas kaca berisi air Coca Cola di hadapannya itu. Digoyangkan perlahan gelas itu agar buih-buih gas yang berada di permukaan air itu berkurang sedikit. Setelah itu, dia langsung meneguk minuman itu tanpa sebarang keraguan.
Hanya tiga tegukan sebelum dia meletakkan kembali gelas yang bersaiz agak besar itu ke atas meja. Berkurang sedikitlah minuman berkarbonat itu dari sebelum. Pastilah berkurang, takkan makin bertambah pula.
Sebaik saja selesai meneguk sedikit minuman itu, Eunha terasa seperti ada yang tidak kena dengan tubuhnya tika itu. Dadanya terasa suam-suam hangat ketika air Coca Cola itu melepasi kerongkongnya. Setelah itu, dahinya pula berkerut-kerut sedikit, seperti ada yang mencucuk tekaknya.
Eunha menyentuh lehernya lalu digosok perlahan. Dahinya masih berkerut-kerut. Dia juga buntu mengapa tubuhnya tiba-tiba memberi reaksi begitu. Walhal, dia cuma minum minuman berkarbonat. Bukannya arak atau wain.
YOU ARE READING
[C] Trust [J.J.K] | BBP S2
Fanfic[BAD BOY PRINCE S2] Ha, dah baca ke belum BBP S1? Kalau belum baca, ha silalah pergi baca yang tu dulu. Takkan nak baca S2 dulu pula kan? "𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓮, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓶𝓮. 𝓝𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼" ↪Mengisahkan tentang kisah...