🔷41

265 61 183
                                    

HA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HA

FEDAP DH TARGET

HA VOTE LA

TAK NAK VOTE SUDAH















"Tak perlu buat macam awak yang paling terluka dalam hal ni" tutur Jungkook tanpa nada sambil menatap kesal wajah Eunha di hadapan sebelum dia langsung memusingkan badannya. Seterusnya, langkahnya dihayun ke hadapan, menuju tangga.

Eunha tersentak. Dia terdiam seribu bahasa dek tuturan Jungkook itu. Serentak dengan itu, air matanya menitis. Dia memandang figura Jungkook yang semakin menjauh dan akhirnya hilang dari pandangannya. Bibirnya bergetar, kesan dari tangisannya yang tadi.

Eunha mengetap bibirnya sebelum kepalanya ditunduk memandang lantai. Deraian manik-manik air mata mengalir di pipi gebunya. Dia teresak perlahan seraya matanya dipejam rapat.

Dadanya yang terasa sesak kesan dari esakan yang ditahannya itu dicengkam erat. Bibirnya dikemam rapat. Terhinjut-hinjut perlahan bahunya. Dia perlahan-lahan melabuhkan punggungnya ke lantai lalu badannya disandar pada sisi sofa yang wujud di situ.

"Saya bukan cuba buat yang saya paling terluka dalam hal ni. Saya tahu, awak yang paling terluka. Saya tahu awak kecewa sangat. Tapi saya cuma nak selesaikan salah faham ni cepat-cepat. Saya cuma nak jelaskan apa yang patut. Saya cuma tak suka...saya tak suka keadaan kita yang macam ni. Saya cuma tak nak masalah ni jadi lebih besar. Bukan sebab saya tak faham perasaan awak,Jungkook" hambur Eunha perlahan dengan nadanya yang bergetar dan diselang sedu itu. Air matanya setia berjurai di pipi mulusnya.

Eunha menarik nafasnya yang tersedu-sedu itu sebelum bersuara lagi.

"Saya tahu semua ni jadi sebab saya. Salah saya. Silap saya. Tapi, " lirih Eunha sebelum mengesat air matanya sekilas. Ayatnya itu dijeda seketika sebelum disambung semula.

"Tapi,kenapa awak perlu jadi sampai macam ni,Jungkook? " sambung Eunha sebelum melepaskan keluhan tidak keruannya itu. Dia mengemam bibirnya.

"Saya perlukan peluang untuk explain kesemuanya, awak…" rintih Eunha dengan nada yang bergetar dasyat itu sebelum kepalanya ditunduk. Air matanya mengalir lebih deras, membasahi pipinya. Bibirnya yang bergetar itu diketap. Matanya dipejam rapat seraya dadanya yang menyesakkan itu ditumbuk perlahan berulang kali.




【 BBP S2:TRUST】
»41



    

Tzzt tzzt tzzt!

Jungkook mengerling telefon pintarnya yang sedang berdering dalam mod getaran itu. Nama pemanggil yang terpapar di skrin telefon dilihatnya sekilas.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now