🔷116

184 50 297
                                    

OMAGADDD FINALLY MINYU APDET KAN ASHSHSHHS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

OMAGADDD FINALLY MINYU APDET KAN ASHSHSHHS

HUWA SORI AKU BYK DELAY APDET

SOOO HEREE

CHAP NI PANJANG NAMATEY

TAK II HUEHUE

VOMMENT TAUUU


















"Puan, tuan Lee sampai lewat sikit. Flight dia delay. Maybe dalam pukul 9 nanti dia sampai" tutur Hara memaklumkan kepada majikannya itu sambil berjalan seiring dengan wanita itu. Sepatutnya majikannya itu ada perjumpaan dengan klien di restoran hotel mewah itu jam 6.30 petang.

"Ah, jjinja?" respon puan Choi langsung seraya menghentikan langkahnya. Dia memandang sekretarinya itu di sebelah.

Hara turut menghentikan langkahnya dari terus melangkah di lobi hotel Lauren itu. Dia mengangguk.

"Eoh. Jadi, macam mana, puan? Puan nak balik hotel dulu ke?" soal Hara sambil matanya tertumpu fokus pada wajah puan Choi.

Puan Choi yang berura untuk merespon itu sedikit sebanyak terbantut tatkala matanya terarah pada satu figura wanita yang amat dikenalinya itu. Jeon Eunha. Dia melihat menantunya yang baru keluar dari lif hotel di hujung sana. Matanya ralit memerhati langkah wanita itu.

Tak sangka pula boleh ada menantunya itu di sini.

"Puan?" panggil Hara tatkala melihat majikannya itu tampak hilang fokus dan tidak memberinya jawapan lagi.

Puan Choi langsung terhenti dari terus memandang sosok tubuh Eunha yang kian menjauh itu tika mendengar panggilan Hara. Dia menoleh melihat sekretarinya sekilas lalu menilik jam di pergelangan tangan.

"Ah, kejap. Pukul 7 nanti lah kita gerak. Saya nak pergi sana kejap" balas puan Choi lalu mengukir senyuman singkat.

Hara mengangguk perlahan, mengerti.

"Oh, okey. Nanti apa-apa puan call saya ye" pesan Hara.

Puan Choi mengangguk bersama senyuman kecil. Dia kemudiannya langsung mengatur langkahnya ke arah kaki lima yang digunakan Eunha tadi, ke taman landskap di belakang hotel.

Langkahnya dihentikan perlahan tika mendapati figura Eunha yang sedang duduk di atas bangku jauh di hujung sana. Dia cuma dapat melihat sisi tubuh menantunya itu. Dari jauh, dapat dia lihat gerangan itu yang sepertinya sedang menangis. Dahinya berkerut. Terbit rasa penasaran dalam dirinya.

Niatnya untuk melangkah menghampiri Eunha di bangku sana langsung dikuburkan serta-merta sebaik saja dia mendapati sosok tubuh Jungkook yang muncul dari kaki lima di hujung sana. Lantas dia memusingkan badannya, mengelakkan dirinya disedari lelaki itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now