CAK
DI PETANG HARI YA
EM
HA VOTE DULU NYAH
YE HAPPY READINGGG
EHEHE
"Kamsahamnida~" ucap Eunha mesra dengan senyuman sebaik saja menyambut huluran beg plastik yang berisi ubat dan juga resit bil hospital.
"Ne~" balas jururawat yang bertugas yang tidak kalah mesranya. Segaris senyuman menghiasi bibir.
Eunha membalas senyuman sebelum langsung mengatur langkahnya di lobi hospital itu menuju ke pintu hadapan. Hari ini dia sudah dibenarkan pulang. Di luar pun sudah hampir petang.
Langkah dihayun bersama senyuman yang tak lekang menghiasi bibir, mengukir buat orang-orang yang berjalan melepasinya. Keluar saja dari bangunan gah hospital itu, dia langsung melangkah ke laluan pejalan kaki yang tersedia.
Tika itu, dia pun membuka beg tangannya lalu telefon pintar dikeluarkan. Objek itu dinyalakan lalu jemarinya pun mengetik pantas di skrin sambil berjalan. Sesekali dia memandang ke hadapan, mengawasi perjalanannya.
Sayang💙
Awak
Nanti petang tak perlu
ambil saya dekat hospitalSaya dah keluar dulu
3.57 pmSelesai saja memaklumkan itu kepada Jungkook, Eunha pun memadamkan kembali nyalaan skrin telefonnya itu. Objek itu dimasukkan semula ke dalam beg tangannya. Sebenarnya, pagi tadi lelaki itu ada pesan kepadanya yang dia akan menguruskan hal discaj dan menjemputnya lepas kerja nanti. Tapi itu lah, seorang Jeon Eunha ini terlalu bosan untuk menunggu di dalam wad buat masa yang lama.
Eunha melangkah di laluan pejalan kaki itu hingga keluar dari perkarangan hospital. Dia kini berjalan di kawasan pejalan kaki di bahu jalan besar. Deretan kedai-kedai di tepi memeriahkan lagi laluan pejalan kaki itu.
Matanya pun tertancap pada gerai yang menjual Tteokboki tak jauh darinya. Kecur terus air liurnya. Sudah lama rasanya dia tidak memakan kek beras pedas itu. Tambah pula dia agak lapar ketika itu.
Tanpa berlengah, dia langsung berlari anak menghampiri gerai itu, tak ubah seperti kanak-kanak yang teruja.
"Um, ahjumma. Saya nak tteokboki satu cup ya" pesan Eunha mesra kepada penjual itu dengan senyuman.
YOU ARE READING
[C] Trust [J.J.K] | BBP S2
Fanfic[BAD BOY PRINCE S2] Ha, dah baca ke belum BBP S1? Kalau belum baca, ha silalah pergi baca yang tu dulu. Takkan nak baca S2 dulu pula kan? "𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓮, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓶𝓮. 𝓝𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼" ↪Mengisahkan tentang kisah...