🔷108

154 46 263
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


NGEHE CAKK

HM SELAMAT MEMBACA (◕‿◕✿)

IYE VOTE DULU OKEY MUAHH













"Jungwon ah"

Jungwon yang baru melangkah keluar melepasi dari pagar tadikanya itu langsung menoleh apabila mendengar namanya dipanggil. Dia yang berura-ura menyedut air kosong di botol airnya yang digantung di leher itu pun sekaligus tergendala.

"Eoh? Han samchon!" responnya girang tatkala mendapati gerangan Yoo Si Han yang sedang berdiri tak jauh dari pagar. Langsung saja dia berlari terkedek-kedek ke arah lelaki itu.

Si Han langsung mengusutkan perlahan rambut hitam anak kecil itu tatkala berada di hadapannya. Bibirnya mengulum senyuman kecil.

"Samchon buat apa dekat sini?" soal Jungwon polos sambil mendongak kepalanya memandang Si Han di hadapan.

"Eoh,samchon datang nak jumpa Jungwon lah" jawab Si Han dengan senyuman lebar.

"Eo,jeongmal-yo?" respon Jungwon agak teruja dengan matanya yang bulat-bulat itu.

"Iye la. Sebab tu samchon bawa biskut keju ni untuk Jungwon" ujar Si Han mesra seraya menghulurkan satu paket biskut berkrim keju kepada anak kecil itu.

"uwaaa,Jungwon suka kejuuu! Terima kasih,samchon!" ucap Jungwon riang seraya menyambut huluran sepeket biskut itu dari Si Han. Dia tersengih suka sambil membelek paket biskut tersebut.

Si Han langsung tersenyum lebar melihat reaksi Jeon Jungwon itu. Reaksi yang sama seperti tempoh hari ketika dia memberi si kecil itu jajan untuk pertama kalinya. Cepat mesra benar anak kecil ini.

"Jungwon ah,hari ni siapa ambil Jungwon?" soal Si Han penasaran dengan kening yang dijongket sebelah.

Jungwon yang sedang ligat membelek paket jajan keju di tangannya itu langsung mendongak kepalanya memandang Si Han di hadapan untuk merespon.

"Oh,mummy lah" jawab Jungwon sambil menatap polos wajah Si Han.

Si Han mengangguk perlahan.

"Memang selalu mummy lah yang ambil?" soal Si Han lagi,mahukan kepastian.

Jungwon langsung menganggukkan kepalanya.

"Eoh. Daddy tak boleh ambil sebab daddy kerja. Jadi,mummy lah yang ambil" jelas Jungwon ringkas dan polos.

"Ah...okey" respon Si Han mengerti lalu mengangguk perlahan. Kemudian,dia memandang ke sekeliling sekilas.

"Jungwon ah" panggil Si Han,lagi-lagi mengganggu si kecil itu yang sedang bergelut mahu mengoyak plastik pembalut jajan itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now