🔷105

190 50 319
                                    

CAK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

CAK

AWAL BUKENSSS

VOTE YE ;)

Seya akan terus daily apdet kalau vote memuaskan ya🤗

Which is 28-30 votes udah cukup kok(◕‿◕✿)

UM ADA SEDIKIT KATA KESAT DI BWH NNTI, SO, HA. YE.

UNTUK ADIK II KICIL, MINTA BACA SAMBIL TUTUP MATA-

HALAH SIKIT JE. LAGIPUN AKU SENSOR :)











Beberapa minit sebelum...

"Eo, eonnie. Tuan tak ada dalam office" tutur Hyera tika menyedari kehadiran Eunha di depan mejanya.

"Ah, jjinja-yo?" balas Eunha dengan dahi yang sedikit berkerut. Walaupun dia sudah maklum bahwa suaminya itu akan sibuk hari ini.

Hyera menganggukkan kepalanya sebelum bersuara.

"Eoh. Dia ada meeting dekat luar" jelas Hyera sebelum mengulum senyuman singkat.

Mulut Eunha melopong kecil sambil mengangguk perlahan. Dia kemudiannya mengukir senyuman kecil. Betul lah lelaki itu takkan ada selalu di pejabat hari ini.

"Oh, tak apa lah macam tu. Saya tunggu--"

"Eh, Eunha"

Tuturan Eunha itu terhenti apabila dia mendengar namanya disebut. Langsung saja dia menoleh bagi melihat gerangan itu.

"Eoh, Mingyu" sahut Eunha dengan sapaan ringkas. Dia menarik senyuman kecil sambil memandang lelaki tinggi lampai itu menghampirinya.

"Nak jumpa Jungkook eh?" soal Mingyu meminta kepastian dengan kening yang diangkat sebelah.

Eunha langsung mengangguk kecil.

"Eoh. Tapi, Hyera cakap dia ada meeting dekat luar. Saya tunggu sini je kot" jelas Eunha lalu mengukir senyuman singkat.

"Ha, tak payah tunggu. Kebetulan, dia kena datang sini balik untuk ambik something. Rasanya dah sampai makhluk tu" tukas Mingyu dengan senyuman lebar.

"Oh ye?" respon Eunha agak senang hati.

Mingyu mengangguk.

"Ye, kajja" ajaknya lalu melangkah terlebih dahulu ke depan, menghampiri lif. Eunha pula hanya mengikuti langkah lelaki itu.

"Kau nak kasi lunch box tu dekat dia ke?" soal Mingyu seraya melangkah masuk ke dalam lif. Sempat dia mengerling bekas makanan yang berada di pegangan Eunha itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now