YE ALKISAHNYA AKU NAK APDET SEMALAM, KEMUDIAN SAYA PUN TERTIDUR. SEKIAN
YE SILAKAN BACA, VOTE DAN COMMENT
AMUAH
"Eonnieeeee"
"Ye,Hae dah siap ke?"
"Haah,baru je siap. Eonnie bila nak datang?"
"Eoh,kitorang pun dah nak siap ni. Kejap lagi keluar la"
"Oh,okey! Cepat sikit tau! Nanti kalau dah ramai Hae takut tak lama pulak nak jumpa eonnie"
"Eoh,arasoo. Kejap lagi eonnie sampai ye. Apapun,jangan nervous-nervous!"
"Hahahaha,ne~"
Tut.
Panggilan dimatikan Eunha dengan senyuman kecil yang terukir di bibir. Lalu,telefon pintarnya itu dilepaskan ke atas katil semula. Dia kembali melangkah ke meja solek dan rambut pendek paras lehernya sudah hampir siap digayakan itu dirapikan cermat. Tiga pin rambut bunga sutera berwarna ros keemasan diselit kemas pada sisi kanan rambutnya.
"Siapa call tadi?" soal Jungkook penasaran yang baru saja berganjak dari almari pakaian di hujung bilik itu. Dia menapak menghampiri Eunha sambil ligat mengancing lengan baju kemeja hitamnya itu.
"Adik awak tu lah" jawab Eunha bersama senyuman singkat dan kembali fokus merapikan rambut pendeknya itu.
"Ah,budak tu" balas Jungkook ringkas dengan anggukan kecil.
Eunha langsung berdecit perlahan dek gelaran untuk Hae Jung yang digunakan Jungkook itu. Dia memusingkan badannya menghadap lelaki itu.
"Dah bukan ‘budak’ dah dia sekarang,sayang" ujar Eunha sambil memandang wajah suaminya itu bersama sekuntum senyuman kecil.
"Tetap ‘budak’ jugak untuk saya. Dah nak kahwin ke dah nak ada tanggungjawab sendiri ke,tetap je ‘budak’ makhluk tu" tukas Jungkook bersahaja sambil giat mengancing lengan baju kemeja di sebelah kiri pula.
Ya. Seorang Jeon Hae Jung yang baru saja lepasan diploma perniagaan itu akan berkahwin pada hari ini di usia 26 tahun setelah 6 tahun menyendu--maaf. Membujang.
Eunha langsung saja berdecit perlahan tika mendengar jawapan mendatar Jungkook itu.dia menapak menghampiri katil lalu sehelai kot hitam yang terhampar kemas bersama penyangkut itu diangkatnya. Kemudian, dia melangkah ke arah Jungkoook yang statik berdiri itu kembali.
"Dah besar dah adik awak seorang tu. Dah nak jadi wife orang dah ha" tutur Eunha bersama sepenggal senyuman senang sambil menyarungkan kot hitam pada tubuh suaminya itu. Dibetulkan rapi kot hitam itu.
YOU ARE READING
[C] Trust [J.J.K] | BBP S2
Fanfic[BAD BOY PRINCE S2] Ha, dah baca ke belum BBP S1? Kalau belum baca, ha silalah pergi baca yang tu dulu. Takkan nak baca S2 dulu pula kan? "𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓮, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓶𝓮. 𝓝𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼" ↪Mengisahkan tentang kisah...