🔷82

219 47 190
                                    

HAI GAIS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HAI GAIS

EM AKU TAHU SITUATION TIDAK MENGIZINKAN, TAPI AKU NAK TERUSKAN APDET JUGAK

STRUGGLE AKU TYPE NI DGN HATI YG LULUH WOI FLNFELJDLE

DAH, VOMMENT SILA.

JANGAN SEDIH II YE , LET'S BE POSITIVE :) ♥

ENJOYYY!!💙

















Di pagi hari yang indah itu,matahari baru saja naik di sebelah timur, menyinari dan menyuluh seluruh bandar Jeju yang tidak menjengah kesibukan dan sesak lagi ketika itu. Angin sepoi-sepoi bahasa meniup lembut dari arah laut, menampar perlahan wajah mulus seorang Jeon Eunha yang kini sedang menikmati suasana nyaman di balkoni besar Hotel Vincemo yang terletak di tingkat tiga. Suasana yang nyaman bersama bayu itu bertambah lebih lagi dek pemandangan pantai yang indah ditatap dari tingkat atas.

Terukir senyuman kecil di bibir Eunha. Biarpun tiada yang menarik, namun dia teramat menyukai suasana begini. Suasana pagi bersama angin yang menghembus ditambah pula pemandangan panorama pantai di hadapan yang juga wujudnya bot, kapal layar, kapal yang elok terparkir di sisi hujung air laut yang kebiruan.

"Cantik" gumam Eunha sambil ligat mengamati pemandangan di bawah. Satu kalimat yang keluar dari mulutnya itu sudah cukup mentafsirkan segalanya.

Sedang ralit Eunha menikmati pemandangan dan suasana aman itu, terasa ada tangan yang melingkar lembut di sekeliling pinggangnya bersama sebelum bahu kirinya terasa beban mendarat pula di situ. Terhinjut sedikit bahu Eunha dek agak terkejut saat satu pelukan dari belakang yang tiba-tiba mendakap tubuhnya itu.

Eunha menoleh sedikit bagi melihat gerangan yang sesuka hati saja memeluk tubuh mungilnya itu.  Setelah itu, dia memandang ke hadapan kembali bersama senyuman kecil.

"Lain kali tunggu lah saya dulu baru datang sini" tutur Jungkook agak protes yang baru saja tiba di balkoni besar dan luas milik bangunan hotel yang didiami mereka itu. Dia menatap sisi wajah sang isteri yang hampir dengannya.

"Ala, kan saya dah text awak ha. Okey lah tu" tukas Eunha bersahaja sebelum menoleh memandang wajah Jungkook di sebelah, yang rapat dengan wajahnya. Lagipun, bukannya dia tak mahu tunggu lelaki itu tadi, cumanya dia enggan mengganggu lena suaminya itu. Jadi, dia sekadar menghantar mesej kepada Jungkook dan terus menuju ke balkoni besar ini.

Jungkook berdecit perlahan dek jawapan ringkas Eunha.

"Kalau orang lain yang tiba-tiba datang peluk awak macam ni,macam mana? " soal Jungkook yang lebih kepada membentak itu. Dia menatap sisi wajah Eunha.

"Nak buat macam mana? Rezeki saya lah tu" seloroh Eunha selamba sambil matanya lurus memandang hadapan.

Jungkook langsung mencubit sebal pipi gebu milik Eunha sebaik saja mendengar respon santai wanita itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now