🔷97

223 47 261
                                    

IYA SEYA AGAK BUSY DENGAN SEKUL HARI NI

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

IYA SEYA AGAK BUSY DENGAN SEKUL HARI NI

TAPI HA SEMPAT JUGAK TYPE SAMPAI HABIS EM

YE MACAM BIASA LA HA VOTE COMMENT :)

ASHILA BACA










"Aigoo, terus jadi clingy eh?" ujar Jungkook mesra dengan senyuman sambil memandang Eunha di sebelah yang dirangkulnya itu. Tangan wanita itu pula memeluk pinggangnya. Cukup membuatkan dua gerangan itu saling rapat sesama sendiri ketika berjalan beriring di lot parkir itu.

Teguran mesra Jungkook itu langsung membuatkan Eunha mengerling sekilas lelaki itu.

"Okey, dah" tuturnya mendatar seraya melepaskan lingkaran lengan kecilnya pada pinggang Jungkook. Lalu, lengan lelaki itu yang merangkul bahunya dialihkan dari bahunya. Kemudian, dia menjarakkan sedikit tubuhnya dari suaminya itu.

"Lah, dah?" soal Jungkook spontan dengan hairan dan bingung. Dia menjongket sebelah keningnya sambil memandang Eunha di sebelah itu.

"Ye! Annoying, tahu?" hambur Eunha sebal yang akhirnya dapat menyuarakan ketidakpuasan hatinya itu. Dia menjeling sekilas Jungkook di sebelah. Sepanjang mereka berjalan menjauhi Sae Yoon, dia terpaksa berbuat mesra dan menutup kesebalannya itu.

"Apa annoying?" soal Jungkook buntu dengan kening yang diangkat sebelah. Nadanya kekal bersahaja.

Eunha merengus perlahan dan menjeling lagi suaminya itu.

"Awak lah annoying. Lepas tu, perempuan tadi 100 kali ganda lagi annoying!" hambur Eunha sebal dengan protesnya. Dia menatap lurus ke hadapan sambil kaki kekal melangkah.

Jungkook langsung mengangguk-anggukkan kepalanya mendengar hakikat yang dinyatakan isterinya itu.

"Ye, yang last tu saya setuju" tuturnya bersahaja.

"Ey, saya bukan minta awak setujukan lah!" bentak Eunha sebal dengan raut wajah cemberut.

"Lah, dah tu?" soal Jungkook bingung dengan dahi yang berkerut.

Eunha berdecit perlahan. Dia mengeluh kasar. Dia menghentikan langkahnya lalu memusingkan badannya menghadap Jungkook di tepi.

"Ugh. Awak tak bagitahu pun dekat saya yang awak ada staf baru perempuan yang diva macam tu!" hambur Eunha kesal sambil merenung tajam wajah bersahaja suaminya itu.

Jungkook yang terpinga-pinga tadi langsung tersenyum kecil saat mendengar hamburan protes Eunha itu.

"Oh, tu bukan staf baru saya la, sayang" tukas Jungkook lalu mengulum senyuman singkat. Dia memandang wajah protes Eunha itu.

"Habis, siapa? Cakap sekarang. Baik awak bagitahu saya. Cepat. Siapa perempuan tu?" desak Eunha dengan nada tegas sambil menatap tajam wajah selamba suaminya itu. Raut wajahnya tegang.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now