🔷110

194 49 319
                                    

HA CAKKK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HA CAKKK

EHEHEHEH

HA VOTE DULU

OK SABAJAP GAIS

AKU BARU PERASAN YG CHAP LEPAS ADA RALAT SIKIT

TAKDELA RALAT SGT PUN, JUST DKT SCENE INTRO TU AKU LUPA NAK PASTE SCENE YG AKU DH TYPE DKT SOMEWHERE SBLM TU

HALAH

SO MESTI AGAK TERGANTUNG SIKIT KAN INTRO CHAP  TU?

SO, HA. AKU DH PASTE SCENE YG AKU TERLUPA TU, SO KALAU ANDA SMUA NK GI CEK DAN BACA BALIK, SGT DIPERSILAKAN .

SBB YELAH TETIBA START DGN EUNHA TERSENTAK EN, SEPATUTNYA ADA SCENE SBLM TU HM

HA TU JE NK GITAHU

BYK PULAK AKU BEBEL DKT INTRO, MAAP YE

HA SILAKAN BACA CHAP YG CERIA DAN MESRA DI BWH INI
MUAH

















Sinaran matahari pagi yang menembusi kain langsir berwarna coklat gelap yang terselak sedikit itu telah mencucuk sepasang mata yang sedang tertutup tenang, berhasil mengganggu lena nyenyak seorang Jeon Jungkook. Matanya perlahan dicelik lalu dikerdipkan beberapa kali bagi meraih kesedaran sepenuhnya.

Tatkala itu, langsung saja dia merasakan serangan yang mencucuk-cucuk di kepalanya. Berkerut langsung dahinya seraya memegang sisi kepala. Terasa sungguh perit. Bangun paginya telah disambut dengan rasa yang teruk.

Jungkook berdesis perlahan seraya mencengkam sedikit sisi kepalanya. Matanya juga sedikit terpejam. Lalu, perlahan dia bangun dari pembaringannya. Bibirnya diketap, menahan sakit di kepala.

"Kejadah apa aku minum semalam?" omel Jungkook jengkel sambil memicit-micit pelipis kepalanya. Matanya dipejam rapat. Satu keluhan kasar dilepaskan. Bukan main menyeksa rasa perit yang mencucuk di kepalanya itu.

"Awak dah bangun? Tu. Air kosong dekat tepi. Minum la" tutur Eunha senada sebaik saja menoleh ke belakang tika mendengar suara desis Jungkook itu. Dia baru saja meletakkan segelas air kosong di meja lampu tidur tadi. Habuan untuk suaminya itu menghilangkan sedikit kesan minuman keras semalam.

Jungkook langsung mencelikkan matanya semula apabila mendengar suara datar Eunha itu. Tangannya yang sedang memicit-micit pelipis kepala itu pun terhenti. Dia memandang sang isteri yang sedang statik berdiri di muka pintu, menoleh memandangnya.

"Sayang--"

Belum sempat Jungkook mengajukan bicaranya untuk wanita itu, Eunha langsung saja memalingkan wajahnya ke depan lalu menapak keluar dari bilik tidur mereka itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now