🔷09

349 74 80
                                    

IYAAA HALOOO

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

IYAAA HALOOO

WADUH LEWAT PULAK YE HAHAHA

EKCELI DH ALMOST SIAP TYPE PUKUL 10 TADI, TAPI AI KENA PEGI TGK WAYANG PULAK DGN MAKHLUK II LOYALISM-

YE DEKAT RAVE JE HAHAHA

SO, TERPAKSA LA POSTPONE JAP NK APDET NI HAA

APAPUN, VOTE DAN KOMEN OKEYYY

TENKIUU AND HEPI READINGG💙









"Ish, dah la tak ada kelas hari ni. Nak buat apa--"

Tzzt tzzt tzzt!

Eunha yang sedang meratap sayu seorang diri di bahagian porch kereta itu langsung terganggu apabila poket hoodie yang dipakainya itu terasa bergetar. Dia langsung menghentikan langkahnya lalu menyeluk poket hoodie nya itu. Telefon pintarnya yang berdering dalam mode getaran itu dikeluarkan. Dia menilik nama pemanggil yang terpapar di skrin telefonnya.

'Yugyeom'

"Eh? Yugyeom?" gumam Eunha hairan dengan kerutan di dahi. Dia kemudiannya menjawab panggilan tersebut walaupun dalam kebingungan. Telefon dilekapkan di telinga.

"Yeobu--"

"Na, ada mana sekarang? Rumah eh? Aku pergi, boleh?"

"Yah, Choi Yuna! Kenapa kau pulak yang bercakap ni?"

"Ah, hehehehe. Phone aku habis battery, so aku pinjam la phone si Yugyeom ni kejap"

"Korang keluar ke?"

"Lahhh, kau ni. Lupa ke? Kan kitorang ada bagitahu kau yang nak pergi library hari ni. Kau je yang tak boleh join. Ye lah, faham. Encik Jeon Jungkook lebih penting"

"Haaaa semakin melencong jauh dah tu. Haah ye, aku lupa yang hari ni korang pergi library"

"Ha. Ni aku call ni nak tanya kau ha. Boleh tak aku pergi rumah kau hari ni? Aku nak kasi kau bahan akhir untuk final report kita"

"Ah, ye datanglah. Kau datang seorang je kan?"

"Umm, rasa macam nak ajak atuk nenek aku sekali lah"

"Ye, sangat buruk kau berloyar buruk, Choi Yuna"

"Ehehehehe gurau Na gurau. Ye, aku datang seorang je"

"Okey, aku tunggu"

"Tapiiiii, bagi la aku nice timing untuk pergi rumah kau"

"Nice timing nak buat apa pulak ni? Kau bukan nak datang merompak tau, Ju"

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now