🔷89

205 48 233
                                    

Ha seminit sebelum pukul 12am-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha seminit sebelum pukul 12am-

HA YE AKU DATENG LAGI

SEYA TENGAH USAHAKAN UTK DAILY SELALU, JADI TOLONG EPRESYET SEYA SELALU. MUAH

VOTE LA BEBEH

LAMAK
























"Mummy tak dapat nak halang daddy, sayang. Itu memang kerja daddy. Nanti kita pergi ye? " tutur Eunha lembut dengan tangannya yang memegang kedua-dua bahu kecil Jungwon. Matanya tepat menatap lembut pada raut wajah cemberut anaknya itu.

Jungwon memandang wajah ibunya itu dengan tatapan redup sebelum menganggukkan kepalanya perlahan. Ekspresi wajahnya tetap saja muram. Bukan mudah untuk kanak-kanak sekecilnya memahami situasi begitu.

Eunha menarik senyuman kecil tika melihat respon Jungwon itu. Akhirnya  si kecil itu tidak merengek-rengek dan memilih untuk menerima. Tangannya langsung naik mengelus singkat rambut anaknya itu dengan senyuman.

"Jungwon ah!"

Jungwon yang sedang mengamati wajah ibunya itu langsung saja menoleh ke tepi apabila mendengar namanya diseru. Begitu juga Eunha.

Terlihat seorang Kim Mi Yeon sedang berlari anak menghampiri dua beranak itu dengan cerianya. Tangannya juga dilambai mesra.

"Mi Yeon noona" respon Jungwon perlahan sebaik saja Mi Yeon menghampiri mereka. Raut wajahnya masih lagi hampa. Selalunya jangan haraplah dia tak teruja bila bertemu dengan 'Mi Yeon noona' nya itu.

"Kenapa masammm je muka tu?" soal Mi Yeon mesra bercampur hairan dek riak wajah yang ditayang Jungwon itu. Keningnya dijongket sebelah.

Jungwon langsung mencebikkan bibirnya. Dia menunduk memandang tanah dengan kecewanya.

"Jungwon nak pergi kedai game dengan daddy. Daddy cakap nak bawa Won pergi tadi. Tapi, lepas tu daddy tak boleh bawa pulak. Daddy pergi kerja" jelas Jungwon bernada kendur dengan mulutnya yang muncung-muncung kecewa itu. Dia kekal menatap tanah.

Melopong mulut Mi Yeon mendengar penjelasan Jungwon itu.

"Ohhh. Tak apalah. Nanti kan boleh pergi lagi?" balas Mi Yeon mesra dengan senyuman lebar. Kepalanya disengetkan sedikit, cuba memujuk si kecil yang berbeza 5 tahun dengannya itu.

Namun, Jungwon tetap saja melayan kekecewaannya itu. Ekspresi wajahnya kekal hampa.

Mi Yeon menjadi bingung seketika. Dia menggaru-garu pipinya yang tidak gatal, cuba memikirkan cara lain untuk menggembirakan si kecil itu semula. Matanya meliar ke sekeliling ruang makan yang dipenuhi meja dan kerusi itu. Juga, makanan.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now