🔷03

454 93 133
                                    

YEEEHAWWW I'M BACK YALLL

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YEEEHAWWW I'M BACK YALLL

SAYA KAMBEK. MINYU ADA YG LAWA KAMBEK YEYE SAYA LA TU-

HAH MANA RED CARPET AKU NAK SEBERANG NI

YE AKU TAHU KORANG RINDU AKU KAN AHAHAHAHAHAH

Tak rindu?

Oh pai ati ye. Makin sombong dgn aku.

Takpe kau takpe.

HAH DAH VOTE AH LAMAK DH AH TAK RINDU AKU PASTU TANAK VOTE PULAK

BANYAK CANTEK MUKA JAMBAN KAU

tak aku hyper terlebih ni pahal-




















"Eunha, highlighter purple" pinta Yuju seraya menghulurkan tapak tangannya ke arah Eunha yang sedang fokus menulis di sebelahnya itu.

"Aku tengah guna, Choi Yuna" balas Eunha seraya mengerling sekilas Yuju di sebelah dan kembali menyambung kerja menyalinnya itu.

"Halahhh," rungut Yuju dengan menjuihkan bibirnya sekilas.

"Gunalah colour lain. Colour lain kan ada?" tutur Eunha dan mengerling rakannya itu sepintas lalu.

"Colour lain dah guna. Tinggal purple jee" tukas Yuju sambil memuncungkan bibirnya.

Eunha berdecit perlahan.

"pergi minta dekat Hae Won sana"
Cadang Eunha mendatar.

"Haah kan! Makhluk tu mesti ada jugak. Lupa pulak aku yang dia wujud  hohoho" seloroh Yuju yang tertawa lagak seperti Santa Claus itu sebelum berdiri. Dia kemudiannya berjalan menghampiri Hae Won yang duduk bersebelahan Yugyeom itu.

"Hae--"

"Aku sebenarnya kan, suka dia la. Jung Eunha"

"MWO?!" Jerit Yuju dengan nada lantangnya kesan dari kejutan budaya dek pernyataan Yugyeom yang penuh kejujuran itu. Matanya juga membuntang besar.

Dan, laungan lantang Choi Yuna itu berjaya menarik perhatian kesemua makhluk di dalam ruang kuliah itu dan memandangnya pelik. Termasuklah Hae Won, Yugyeom dan Eunha.

Yuju yang sedar dirinya menjadi perhatian orang ramai, langsung mengemam bibirnya.

"Choi Yuna ssi, kamu ada masalah apa?" soal pensyarah wanita lingkungan lewat 40 an, lebih dikenali sebagai Madam Choi. Madam Choi merenung Yuju dari tempatnya berdiri itu dengan keningnya yang terangkat sebelah.

"A-Ah, tak ada apa, Madam. Jo-Josohamnida" balas Yuju takut-takut bercampur kekok sebelum tersengih kecil. Dia menggaru-garu kepalanya yang tidak gatal sambil melihat kebanyakan rakan sebilik kuliahnya itu masih memandangnya.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now