🔷62

196 46 196
                                    

IYAAA MAAP LA 2 HARI TAK APDET YE SHSHSHSHSH

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

IYAAA MAAP LA 2 HARI TAK APDET YE SHSHSHSHSH

EKCELI BOLEH JE APDET SEMALAM, TAPI AKU SIBUK TUNJUK LANGIT LAK SEMALAM-

HA

MESTI DAH BOSAN EN TUNGGU AKU APDET

HA YE TENKIU LA KEPADA ANDA YG TENGAH BACA NI SBB STILL SETIA DGN AKU UFUFFUFU

AMUAH BANYAK

HA DAH SILAKAN BACA

HA KAU

VOTE DULU LAMAK


















Sinaran matahari pagi yang menembusi kain langsir berwarna coklat gelap yang terselak sedikit itu telah mencucuk sepasang mata yang sedang tertutup tenang, berhasil mengganggu lena nyenyak seorang Jeon Eunha. Matanya perlahan dicelik lalu dikerdipkan beberapa kali bagi meraih kesedaran sepenuhnya. Kemudian, wajahnya diraup sekilas.

"Ah" rintih Eunha spontan apabila kepalanya terasa seperti dicucuk-cucuk. Tangannya langsung bergerak memegang sisi kepalanya yang tiba-tiba terasa agak perit itu. Dahinya sedikit berkerut-kerut.

Setelah itu, walau kepalanya masih berasa berdenyut-denyut, dia tetap bangun dari pembaringan. Tangan kanannya masih kekal memegang sisi kepalanya. Dia kini mengubah posisinya kepada duduk dan bersandar pada kepala katil.

Dan, sebaik saja itu, mata Eunha terarah pula pada figura Jungkook di hadapan almari yang sedang mengancing butang lengan kemejanya itu. Lelaki itu tampak fokus ketika melakukan itu.

"Sayang? Awak nak pergi office dah? Awalnya?" tegur Eunha hairan sambil menatap sisi figura Jungkook yang kini mengancing butang lengan kemeja di sebelah kiri pula.

"Dah 8.40 dah" balas Jungkook senada sebelum memusingkan badannya menghadap cermin panjang yang wujud di almari tiga pintu itu. Tali leher yang sudah melingkar di kolar kemejanya itu dikemaskan sekilas. Begitu juga baju kemeja hitamnya itu.

"Eoh? 8.40?!" respon Eunha serta-merta dengan mata yang membuntang. Dia langsung menoleh ke arah meja lampu tidur di sebelahnya lalu jam digital dicapai. Ditilik angka yang terpapar di skrin jam itu.

8.41 am.

"Ommo! Macam mana saya boleh tak terjaga ni? Aishhhh" hambur Eunha kesal lalu meraup kasar wajahnya. Raut wajahnya berubah cemberut. Jarang sekalilah dia terbabas tidur seperti ini.

Eunha kemudiannya memandang kembali Jungkook yang sedang membelakanginya itu.

"Sayang, eotokhae? Saya tak masak anything lagi untuk breakfast. Awak boleh tunggu dalam 10 minit lagi tak? Saya nak prepare something simple untuk awak makan sebelum pergi, eoh?" tutur Eunha dengan nada bersalah. Sepasang matanya redup memandang figura suaminya itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now