🔷138

310 61 199
                                    

DAH JADI RUTIN APDET PUKUL 1 NI EM

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

DAH JADI RUTIN APDET
PUKUL 1 NI EM

JANJI DAILY YE. CUMA LEWAT JE EM

HA VOTE YEEE

ASHILAKAN BACAAAA

















Drastik Eunha jatuh terduduk ke atas jalan tatkala mendapati satu sosok tubuh lelaki tepat berada di hadapannya. Mata pisau yang tampak sangat tajam itu dihala ke arahnya.

"Hai. Sweetie. " sapa Si Han mesra dengan senyuman sumbing sambil menghala sebilah pisau yang agak besar dan tajam itu.

Nafas Eunha langsung saja tidak keruan. Matanya membuntang luas. Bibirnya bergetar hebat. Pandangannya tidak lepas merenung pisau yang dihala ke arahnya itu. Meskipun tidak hampir dengannya, tetapi itu semestinya sangat menggerunkan.

Si Han menarik senyuman senget tika melihat reaksi Eunha itu. Dia menapak perlahan menghampiri wanita itu.

"I miss you sooo much. How are you now?" tutur Si Han mesra dengan senyuman sumbingnya itu. Kaki setia melangkah mendekati Eunha.

Eunha langsung mengundur ke belakang dalam posisi duduknya itu apabila mendapati lelaki itu kian mendekatinya. Nafasnya menjadi lebih tidak keruan. Cemas.

Si Han tergelak kecil saat melihat tindak balas Eunha itu. Dia menjadi lebih menyukai keadaan ini. Wanita itu menakutinya.

"S-Si Han, ma-macam mana awak boleh ada dekat sini?" soal Eunha gugup sambil setia mengundur ke belakang. Sesekali dia memandang ke sekeliling yang kosong dengan manusia lain itu.

"Sebab aku dapat lari dari pagar besi tu? Polis semua bodoh lah. Diorang tak tahu buat kerja. Tak peka. Dah 5 jam aku lari, diorang tetap jugak tak dapat jumpa aku. Bodoh. " jelas Si Han bersahaja sebelum berdecit perlahan.

Ya, dia berjaya melepaskan dirinya dari penjara dengan tindakan licik dan tangkasnya melolos tanpa sebarang keributan. Dan ya, dia telah berhasil mengekori Eunha sejak sejam yang lalu. Jadi, sekarang, dia berjaya mengenggam sasarannya.

"Lagipun, aku nak jumpa kau. Aku rindu kau, sayang" ucap Si Han seraya menapak lebih dekat dengan Eunha. Hujung bibirnya ditarik ke atas, mengukir senyuman psikonya.

"S-Si Han, please. Ja-Jangan buat macam ni. " rayu Eunha dalam ketakutan sambil kekal mengundur ke belakang. Tangannya menggigil.

"Buat macam apa? Halakan pisau ni dekat kau? Ke, bunuh kau?" soal Si Han bersahaja seraya menghalakan lebih dekat mata pisau itu ke arah Eunha.

"Se-Selangkah lagi awak dekat, saya jerit" ujar Eunha langsung, memberi amaran. Sepasang matanya digagahkan jua merenung wajah psiko lelaki itu.

Si Han langsung tertawa kuat tika mendengar ancaman Eunha itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now