🔷115

190 48 129
                                    

ALA SORI PUKUL 1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ALA SORI PUKUL 1

SESUNGGUHNYA SEYA FIKIR PUKUL 12 SUDAH CUKUP UTK SEYA HABISKAN TYPE CHAP INI

TAPI SEYA SALAH

EM

SORI YE

NAH DABEL APDET YANG TAK MACAM DABEL

VOTE OKEYY!






"Mummy,tolong" pinta Jungwon dengan sengihan seraya menghulur satu paket biskut bersalut coklat hazel kepada Eunha di sebelah.

Eunha yang sedang ligat mengetik di skrin telefonnya itu langsung terhenti apabila mendengar suara Jungwon itu. Dia menoleh lalu langsung berdecit perlahan saat melihat raut wajah anaknya itu. Dia pun menyambut huluran si kecil itu lalu dikoyak pembalut plastik biskut itu.

"Eunha,Jungkook nak datang sini pukul berapa? Ahjumma nak siapkan untuk kita makan malam sama-sama nanti" tutur ahjumma Lee yang baru selesai menyiram pokok bunga di halaman itu.

"Oh,Jungkook ada outstation dekat Ilsan hari ni,ahjumma. Dia tak balik hari ni rasanya" jawab Eunha seraya memandang ahjumma Lee yang berada di muka pintu itu. Lalu,dihulur paket biskut yang sudah dibuka itu kepada Jungwon di sebelah.

Tersengih suka budak itu seraya menyambut huluran ibunya itu. Inilah yang dia suka sangat datang rumah atuknya itu. Banyak snek dan jajan boleh dilantaknya sendiri.

"Oh,ye ke? Ha,tak apa lah macam tu. Ahjumma pergi siapkan makanan dekat dapur kejap" respon ahjumma Lee lalu mengukir senyuman singkat.

"Eoh,Eun tolong" balas Eunha langsung lalu meletakkan telefon pintarnya itu ke atas meja di hadapan sofa itu. Dia kemudiannya berdiri. Baru saja dia berura untuk berganjak dari situ,telefonnya berdering sesaat tanda menerima notifikasi.

Eunha langsung menoleh ke arah meja. Telefonnya yang menyala itu dicapai lalu ditilik.

You have a message from Kyung Joo

Puan Eunha?
5.37 pm

Eunha langsung berdecit perlahan tika melihat mesej yang diterimanya itu. Jemarinya mulai mengetik di skrin bagi membalas mesej dari Kyung Joo itu.

Kyung Joo

Ye,puan Kyung Joo

Ada apa?

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now