AAAAAA DAH CHAP 45
BUT STILL REMAIN UNDERATTED NATANG NI
HM HM
BTW CHAP NI PANJANG BETHOL YE
TAK MINTA BYK PUN, MINTA EPRESYET SAYA TYPE BERJAM-JAM NI DENGAN SEKETUL VOTE DARI ANDA JE ')
SUMPAH KALI NI KO KENA VOTE SEBAB SEMUA BLOOD SWEAT AND TEARS AKU DAH SACRIFICE TIME TYPE NI
SO APPRECIATE AH
MANA ACI BACA JEEE
K dah la mem begging. Silakan baca
"Sayang, bukan ke semalam cakap nak pergi makan buffet dekat hotel dengan kawan awak?" soal Jungkook sambil memandang Eunha yang sedang enak menjamah makanan di hadapannya itu. Keningnya diangkat sebelah.
Eunha yang berura-ura untuk menyuap tteokbokki ke dalam mulutnya itu langsung terbantut apabila dia perlu menjawab dahulu soalan Jungkook itu.
"Ye, sepatutnya macam tu lah. Tapi, dah semalam Chae tiba-tiba call and bagitahu keadaan awak dekat office macam mana, so saya terus rushing pergi office awak lah. And, makan dekat hotel tu saya kena lah cancel" jelas Eunha yang sudah diringkaskan itu sebelum langsung menyambung menyuap tteokbokki ke dalam mulutnya.
"Ah, so sebab tu lah hari ni macam-macam sayang order makanan sampai hampir penuh meja macam ni?" tebak Jungkook, bernada gurau dengan keningnya yang diangkat kembali. Walaupun soalan itu cuma niat untuk bergurau, namun, hakikat yang bermacam-macam hidangan di hadapan Eunha itu memang bukan satu gurauan. Pelbagai jenis hidangan menyelerakan cukup untuk memenuhi ruang meja di hadapan wanita itu. Satu mangkuk Bibimbap, satu mangkuk Tteokbokki, satu mangkuk Nasi bulgogi, satu mangkuk Kalguksu dan dua hidangan pencuci mulut. Banyak betul. Macam mustahil saja dapat dihabiskannya.
"Yesh" respon Eunha spontan dengan mulutnya yang masih terisi dua biji tteokboki.
Jungkook langsung berdecit perlahan sebelum tersenyum kecil. Dia kemudiannya memandang Eunha di hadapan. Kelihatan wanita itu terus-terusan menyuap sesuap demi sesuap makanan di hadapannya itu ke dalam mulut. Dan setiap kali suapan, isterinya itu pasti tersenyum suka dek makanan yang dijamah itu.
Eunha kini mencapai mangkuk Kalguksu pula. Bibimbap dan Tteokbokki sudah selesai dimakannya. Dia menghirup sedikit kuah dari hidangan itu sebelum mi putih yang terendam di dalam kuah itu disuap ke dalam mulutnya. Dan perkara sama dibuat, bibirnya mengulum senyuman lebar kesan dari kelazatan hidangan itu menyentuh deria rasanya.
YOU ARE READING
[C] Trust [J.J.K] | BBP S2
Fanfic[BAD BOY PRINCE S2] Ha, dah baca ke belum BBP S1? Kalau belum baca, ha silalah pergi baca yang tu dulu. Takkan nak baca S2 dulu pula kan? "𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓮, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓶𝓮. 𝓝𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼" ↪Mengisahkan tentang kisah...