🔷95

189 52 293
                                    

EHE CAK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

EHE CAK

YE AWAL HARI NI

SMLM AI OFF DAY SO

APAPUN, TULUNG VOTE DAN COMMENT YA :)

THANKIESS

IYA SELAMAT MEMBACA DENGAN HATI YANG GUMBIRA 😇











"So, how, Kook?" soal Mingyu membuka topik seraya melabuhkan punggungnya di atas bangku di sebuah meja makan khas di kafeteria syarikat. Hidangan makan tengah hari di pegangannya didaratkan ke atas meja.

"Suck" jawab Jungkook sepatah senada. Dia juga duduk, berhadapan dengan rakannya itu.

Mingyu mengangkat sebelah keningnya,penasaran.

"Apa ja--"

"Kejaaaap. Aku nak dengar jugak!" seloroh Kyung Joo yang tergopoh-gapah meletakkan tray makanannya di atas meja yang diduduki dua orang lelaki itu. Dia mengambil tempat di sebelah Jungkook. Atau lebih tepat, selang satu kerusi dari lelaki itu. Elak gosip.

Jungkook dan Mingyu langsung memandang wanita muda setahun dari mereka itu dengan tatapan dan raut ketidakpercayaan.

"Ha, dah boleh cerita--apa? " soal Kyung Joo hairan dengan spontan tatkala menyedari dirinya dipandang begitu oleh dua orang lelaki berpangkat tinggi itu.

"Suka hati kau je kan duduk sini" tutur Mingyu sambil mengecilkan kedua-dua matanya, merenung si penyambut tetamu itu.

"Lah, meja staf dah penuh. Sini je kosong. So, ehehehe" seloroh Kyung Joo memberi alasan sebelum tersengih seperti kerang busuk.

"Lagipun, aku nak tahu jugak apa jadi. Sebab tadi aku yang sambut kedatangan si Kim Sae Yoon tu. So, aku nak tahu la macam mana spesis yeoja tu time interact dengan kau, Kook" tambah Kyung Joo sebelum menayang sebaris giginya lagi.

Mingyu langsung berdecit perlahan.

"Ha, Kook. Apa jadi? Macam mana ceritanya?" soal Kyung Joo penasaran sambil memandang lelaki yang bergelar majikannya itu di sebelah.

Jungkook sekadar mengerling sekilas wanita itu sebelum merengus perlahan.

"Entah. Annoying satu hal, terkinja-kinja satu hal" jawab Jungkook mendatar sebelum menyuap sekeping kimchi pedas ke dalam mulutnya.

"Ohh, macam Kyung Joo" seloroh Mingyu bersahaja sambil menunding penyepit besi di tangannya ke arah Kyung Joo di hadapan.

"Eh, kuaja" balas Kyung Joo spontan dengan sebal. Dia menjeling kesal Mingyu.

Mingyu pula hanya selamba menyumbat tteokboki ke dalam mulutnya, tidak menghiraukan reaksi Kyung Joo.

Manakala seorang Jeon Jungkook sedikit pun tidak mempedulikan dua orang itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now