YE HAI, LEWAT LAGI EMDAH, SILAKAN BACA DAN VOMMENT
SEKETUL COMMENT DARI ANDA SANGAT BERHARGA BUAT SEYA
JUGA, BUAT SEMANGAT SEYA NAK APDET EACH CHAP.
JADI, VOTE DAN COMMENT LAH.
TERIMA KASIH :)
"Jungwon ah!" laung Eunha lantang sambil tangannya ligat meleraikan ikatan apron di pinggangnya itu. Seterusnya dia menyidaikan seketika apron itu pada badan kerusi meja makan. Dia merapikan sedikit hidangan ringkas sarapan pagi itu yang sememangnya sudah tersusun kemas di atas meja. Matanya memandang sekilas ke arah bahagian tangga.
"Ye,mummy!" sahut Jungwon yang sedang menuruni tangga dengan agak pantas bersama beg galas kecil yang kemas di kedua bahunya.
Ya. Seorang Jeon Jungwon ini sudah membesar menjadi seorang kanak-kanak tadika berumur 4 tahun. 3 tahun berlalu.
"Cepat, sayang. Nanti lambat!" gesa Eunha yang masih saja bernada lembut walau lantang. Matanya mengerling sekilas jam di dinding. Risau betul kalau anaknya itu terlewat ke tadika. Walhal masa masih berbaki kira-kira 30 minit lagi.
"Iye datang ni, mummy!" sahut Jungwon lagi dengan lantangnya serentak dengan dirinya yang sudah tiba di lantai tingkat satu. Dia berlari anak menuju ke dapur dengan seragam tadika yang kemas di tubuh kecilnya. Itu pun dirapikan oleh sang ayah.
Dia menanggalkan beg galasnya itu lalu diletakkan di bangku sebelah. Lalu, bangku yang agak tinggi itu memerlukannya untuk memanjat kerusi itu lalu duduk di hadapan meja makan.
"Daddy mana?" soal Eunha yang sedang ligat menuang susu segar ke dalam sebiji gelas untuk satu-satunya anak lelakinya itu.
"Ada dekat atas. Daddy suruh Won turun dulu" jelas Jungwon ringkas sambil matanya laju meliar, melihat beberapa hidangan di atas meja dengan kagum. Melopong kecil mulutnya.
Eunha mengangguk kecil lalu meletakkan segelas susu segar yang penuh di dalam gelas itu di hadapan Jungwon. Dia kemudiannya memandang wajah anak kecil itu di hadapan. Langsung saja raut wajahnya berkerut kesal.
"Lahh, rambut tuuuu. Ini sah kerja daddy awak kan?" tebak Eunha tatkala melihat rambut depan Jungwon yang diikat tocang kecil di hadapan, tak ubah seperti pokok kelapa. Dia langsung menanggalkan getah kecil yang mengikat rambut anaknya itu. Lalu, dikemaskan rambut depan anaknya itu hingga rapi.
Jungwon yang berura-ura untuk meneguk susu segar itu langsung menayang sebaris giginya. Kepalanya diangguk perlahan.
"Iye, daddy buat lepas keringkan rambut Won" jelas Jungwon dengan tulus dan jujurnya-
YOU ARE READING
[C] Trust [J.J.K] | BBP S2
Fanfiction[BAD BOY PRINCE S2] Ha, dah baca ke belum BBP S1? Kalau belum baca, ha silalah pergi baca yang tu dulu. Takkan nak baca S2 dulu pula kan? "𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓮, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓶𝓮. 𝓝𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼" ↪Mengisahkan tentang kisah...