🔷15

313 72 181
                                    

OHOOOOHOIIII

tibah.

YA SAYA KEMBALI SLPS 3 HARI TAK APDET

AMAAP LAH GAIS, GUWE PEMALAS

OHOHOHO

YE VOTE SILA

💙












"Eoh. Dia pengarah dekat marketing department. Pengarah Park. Pengarah Park Jimin" jelas Sodam sebelum mencapai botol air mineral yang diletaknya di atas kabinet tadi. Seterusnya, air itu diteguknya perlahan.

Yuju kaku. Dia kaku sepenuhnya. Seolah-olah tubuhnya dibekukan. Matanya masih membuntang. Mulutnya perlahan-lahan melopong luas.

Serentak dengan itu, terngiang-ngiang lah kejadian dimana dia telah menghamburkan segala jenis ayat kasar pada si 'pengarah' itu.

"Ey, kau ni memang suka acah bagus kan? Acah-acah unbothered bagai. Eh, kau tu dah la rude dengan aku, lepas tu tak disiplin pulak tu! Card staff tak pakai! Pikir kau Ceo ke dekat sini?"

"Halamakkk, kau ni mesti jawatan tak tinggi mana pun kan? Selalunya orang-orang macam kau ni, acah bagus je lebih. Jawatan apa je. Kononnya nak orang tunduklah. Er, kerek"

"Apa kau? Halamakkk. Eh, aku ni walaupun rookie, aku dapat position tinggi tau dekat department marketing. Nak dibandingkan dengan kau, ugh kerek je lebih"

Holy shut. Not gud.

Choi Yuna, matilah kau.

Sumpah. Memang matilah kau.

Tak ada perkataan lain yang sesuai untuk describe kau sekarang selain 'Bodoh'.

CHOI YUNAAA KAU DAH BUAT APA NI?!

Sodam yang baru selesai meneguk air mineral itu memandang Yuju dengan pandangan bingung. Yuju yang beriaksi seperti baru lepas berbuat jenayah itu ditenungnya sambil tangan kanan menutup botol air mineral itu.

"Yuju? What's wrong?" soal Sodam berhati-hati. Berkelip-kelip matanya memandang Yuju yang seperti jasad tanpa roh itu.

Yuju yang sedar namanya dipanggil itu langsung mengalihkan pandangannya ke arah Sodam. Dia menggelengkan kepalanya laju, kononnya mahu menyedarkan dirinya ke realiti. Dia seterusnya langsung meluru menghampiri Sodam.

"Sodam ah, ni bukan prank kan? Tapi kalau prank pun okey jugak. Mana camera? Mana? Aku nak lambai" seloroh Yuju sambil kepalanya tertoleh-toleh memandang dari kiri sudut pantri ke sebelah kanan.

Sodam langsung tergelak kecil melihat kelakuan Yuju itu. Dia menggelengkan kepalanya.

"Tak adanya prank. Betul lah tu. Buat apa lah saya nak prank benda macam ni" tukas Sodam sebelum tertawa kecil.

Yuju memandang Sodam dengan pandangan kesal sebelum dia merengek kecil. Dia meraup mukanya sebelum lengan kanan Sodam diraih.

"Sodam, Sodam, pengarah tu means...paling berkuasa ke macam mana?" soal Yuju yang agak resah itu. Bulat-bulat matanya memandang Sodam yang agak terpinga-pinga itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now