🔷122

205 45 343
                                    

YESH MAAP LEWAT

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YESH MAAP LEWAT

SEYA CUBA UTK DAILY BALIK YE NANTI ;)

ASHILA VOTE DAN COMMENT YAA

HEPI READINGGGG


















"Tapi, aku yakin sangat sekarang, Kim Sae Yoon" jawab Eunha penuh pasti sambil menatap tepat ke wajah Sae Yoon.

Mendengarkan itu, Sae Yoon langsung menjongket sebelah keningnya, seolah membawa maksud tentang apa yang membuat wanita itu begitu yakin.

Eunha menarik senyuman kecil. Dia melangkah selangkah ke depan, menghampiri perempuan itu.

"Macam mana kau nak buat dia ceraikan aku,"

Ayat dijedakan seketika. Mata menatap wajah penasaran Sae Yoon.

"Kalau aku tengah mengandung sekarang?" sambung Eunha santai dengan kening yang dijongket. Bibirnya menarik senyuman senget.

Bagai dibekukan, Sae Yoon kaku seluruh tubuh saat mendengar pengakuan Eunha itu. Jantungnya bagai berhenti berdetak buat seketika. Matanya tepat menatap wajah santai Eunha di hadapan.

Eunha tersenyum kecil. Dia melangkah ke sisi tubuh Sae Yoon. Lalu, kepalanya didekatkan ke telinga perempuan itu.

"Eotokhae? You must be really suprised, right?" bisik Eunha bersahaja dengan senyuman mengejek lalu menjauhkan kepalanya dari telinga Sae Yoon.

Sae Yoon langsung menoleh memandang Eunha di sebelah. Dia menggempal penumbuk.

"Supriseee?" tambah Eunha mesra dengan senyuman lebar. Kepalanya juga disengetkan sedikit, benar-benar berbuat teruja. Sengaja mahu menyebalkan lagi perempuan itu.

Sae Yoon menatap tajam wajah ceria Eunha itu. Oksigen berpusu-pusu ditarik masuk ke dalam rongga hidungnya. Bengang.

"Gwenchana. Kau dah cuba yang terbaik" tutur Eunha mesra dengan bersahaja lalu selamba menepuk lembut bahu Sae Yoon. Sarkastik. Langsung tidak gentar dengan raut bengang yang ditunjukkan Sae Yoon itu.

Bertambah sebal lah seorang Kim Sae Yoon itu dibuatnya. Wajahnya berona merah padam. Nafasnya naik turun. Menggigil kedua-dua tangannya yang menggempal penumbuk itu.

Eunha tersenyum kecil lalu menepuk perlahan bahu Sae Yoon. Kemudian, dia langsung mengatur langkahnya ke hadapan, berganjak dari sosok tubuh Sae Yoon itu. Puas hatinya dapat membuat perempuan itu terkedu dan sebal. Hina lah lagi tentang hal sensitifnya itu.

Ya, kali ini dia benar-benar mengandung. Doktor yang merawatnya semalam yang telah memaklumkan kepadanya bahwa dia sebenarnya sedang mengandung hampir dua minggu. Kalau bukan disebabkan dia dimasukkan ke hospital semalam, pasti dia tak akan tahu tentang khabar gembira ini. Dia sendiri pun tidak sangka. Namun, buat masa ini, hanya dia saja yang tahu tentang berita itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now