CAKKKK
EHE 9.30
ASHUKE LA SEYA DPT APDET AWAL HUEHUE
SO, VOTE OKEY!
COMMENT JUGEKK
AMUAH
"Pa, Eun naik dulu. Kejap lagi nak keluar dah" pamit Eunha setelah selesai mencuci piring dan pinggan yang digunakannya di sinki. Dia memutar tubuhnya dan memandang sang ayah yang berada di meja makan itu.
"Eoh" jawab tuan Jung ringkas seraya memandang anak perempuannya itu sekilas. Setelah itu, dia kembali memfokuskan pandangannya pada skrin komputer riba. Sesekali air kopi hangat disisip sedikit.
Eunha pun menapak keluar dari ruangan dapur. Langkah diatur ke tangga sambil merapikan rambut pendeknya itu sekilas.
Tzztt, tzztt! Tzztt, tzztt!
Tangan langsung bergerak menyeluk ke dalam poket seluar pendek yang dipakainya itu apabila telefon pintarnya berdering. Sambil kaki melangkah memijak satu-persatu anak tangga, dia menilik sang pendail pada skrin telefon.
'YunaChoi🍭'
Tanpa berlengah, dia pun menjawab panggilan dari rakannya itu. Telefon dilekapkan ke telinga.
"Wae? "
"Eoh, Na. Kau pergi situ hari ni ke?"
"Ye, kejap lagi. Dalam pukul 5 macam tu sebab aku nak bersiap lagi. Kenapa?"
"Eoh...umm...memang wajib pergi hari ni ke? "
"Tak ada la sampai wajib. Just, aku rasa hari ni sesuai. Kenapa, Ju?"
"Tak, umm...kau dah nak pergi hantar ke borang cerai tu?"
"Lebih kurang. Lagipun, aku ada benda nak bincang dengan kerani tu lagi. Jadi, ha. Bukan untuk submit borang tu je"
"Kau dah buat appoinment ke dengan diorang?"
"Tak ada lah. Walk in je"
"Oh..."
"Kenapa, Ju? Dari tadi lagi aku tanya. Banyak betul soalan kau. Ada apa?"
"Oh...tak. Aku cuma...aku cuma nak ikut kau pergi pejabat tu. Boleh kan?"
"Nak buat apa kau nak ikut aku, Ju?"
"Ala, teman kau"
Eunha langsung berdecit perlahan tatkala mendengar jawapan selamba Yuju itu. Kakinya melangkah ke bilik tidurnya.
YOU ARE READING
[C] Trust [J.J.K] | BBP S2
Hayran Kurgu[BAD BOY PRINCE S2] Ha, dah baca ke belum BBP S1? Kalau belum baca, ha silalah pergi baca yang tu dulu. Takkan nak baca S2 dulu pula kan? "𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓮, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓶𝓮. 𝓝𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼" ↪Mengisahkan tentang kisah...