🔷119

184 51 326
                                    

IYE SEBAB AKU POSTPONE HAPDET SMLM, HA TUDEY AI GANTI AWAL

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

IYE SEBAB AKU POSTPONE HAPDET SMLM, HA TUDEY AI GANTI AWAL

SOOO SILA VOTE DAN COMMENT AGAR SEKETUL MINYU TIDAK MALAS UNTUK APDET :)

SELAMAT MEMBACA EHE



















"Ju, aku ganggu kau ke?" soal Eunha buat Yuju di hujung talian seraya menghenyak punggungnya ke atas katil.

"Haah,ganggu. Aku tengah makan ni ha. Nak menyuap pun tak senang"

"Oh, kalau macam tu tak apa lah. Nanti aku--"

"Ehhh, tak payah nak acah sedih. Aku gurau je lah. Tak adanya ganggu. Ha, asal call aku ni?"

"Tak ada lah. Semalam"

"Apa semalam?"

"Aku jumpa Jungkook"

"Oh yeeeee?! "

Spontan Eunha menjauhkan sedikit telefon pintarnya itu dari telinganya dek suara lantang Yuju itu. Matanya juga menyepet sedikit.

"How? How? Macam mana kau boleh jumpa dengan dia, Na? Eoh? Macam mana? Macam mana? Bagitahu la,bagitahu la!"

Kedengaran nada teruja dan penasaran Yuju di sebelah sana. Eunha langsung berdecit perlahan. Apalah yang dia teruja sangat?

"Bukan plan pun"

"Dah tu, terserempak?"

"Tak ada lah. Kereta aku problem semalam time nak keluar ambil Jungwon. Then, aku minta tolong dia"

"Ouuu. Jadi, dia tahu lah ye tempat tinggal kau dekat mana sekarang? Aigoo,tak sampai sehari kau lari dari dia,Na"

"Tak, dia tak tahu pun lah"

"Ehh, how? Habis, Jungwon dia lempar mana semalam?"

"Ye, mula tu memang dia nak hantar Jungwon dekat sini. Tapi, aku cakap nak ambil Jungwon dekat company dia je. So, yea"

"Oh, wow. Bijak jugak idea kau dalam saat-saat genting macam tu kan, Na? Aku impressed dengan effort kau yang tak nak bagi chance langsung dekat husband kau tu untuk tahu kau dekat mana. Macam dia memang tak patut tahu"

Eunha langsung menggulingkan bola matanya ke atas dek jengkel dengan tuturan Yuju itu.

"Tak payah nak sindir aku, Ju"

"Lah, aku puji tu. Tapi, kalau kau rasa macam sindir, nak buat macam mana kan, Na?"

Eunha lagi-lagi menggulingkan bola matanya ke atas tika mendengar tawa kecil Yuju yang menyusul setelah respon wanita itu.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now