🔷133

191 55 290
                                    

CAKKKK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

CAKKKK

SETELAH SEKIAN LAMAAAA

OK GAIS SORRY

SEYA GAK SENGAJA APDET LEWAT LAGI

MARAH LA TANGAN SAYA. SAPA SURUH SAKIT

DENGKI BETHOL

K ASHELAMAT MEMBACA

VOTE TAU VOTE TAU

















"Kau ada teh chamomile kan?"

"Hm"

"Ha, buat. Teh tu elok untuk rasa letih overload kau tu"

"Eoh"

Sae Yoon menghela nafasnya panjang sebelum mengangkat kepalanya dari terus dibenam pada bantal. Dia bangkit dari pembaringannya yang mengiring itu. Telefon setia dilekap ke telinga seraya badan bersandar pada kepala katil.

"Tak, lately ni aku sumpah rasa tak sedap badan, like everytimeee. Apa tak kena dengan aku ni?"

"Alah, kau letih je tu. Kan kau ada dua shooting in a day hari tu"

"Sebelum ni tak macam ni pun. Aku rasa penat macam tak dapat rehat seminggu."

"Lepas tu, perut aku. Lately ni asyik sakit je. Dulu cramp sikit-sikit macam tu je. Kadang tu ada rasa mual jugak. Just, what the hell is wrong with me tho?" luah Sae Yoon sebal sambil tangannya memicit-micit perlahan perutnya yang terasa tegang dan menyucuk itu.

"Kau...serius la, Sae?"

"I am"

"Kau jangan main-main, Sae."

"I'm not,Jung Yena."

"Yah, kau jangan sampai preg–Ah,tak. Aku dah pergi jauh. Sae, kau letih je tu. Tak pun, period cramp. Ha"

"Yaish, Yena. I'm telling you–"

Ting Tong!

Ting Tong!

Tok, tok,tok!

"Eish, siapa pulak datanggg?" rungut Sae Yoon sebal apabila mendengar bunyi loceng disela ketukan pintu yang berkali-kali itu di luar biliknya.

"Apa hal tu? "

"Entah makhluk mana mengacau"

Ting Tong, Ting tong!

Tok, tok, tok!

"Yaish, kejap!! " laung Sae Yoon lantang dengan penuh kesal. Ketukan pintu dan bunyi loceng tanpa henti itu benar-benar mencabar kesabarannya. Sudahlah sedang dalam kondisi tak sedap badan begini.

[C] Trust [J.J.K] | BBP S2Where stories live. Discover now