Κολλητή Νο2

1.3K 89 56
                                    

Alexander's POV

35 χρόνια πριν...

Ειναι η μεγάλη μέρα! Είναι η μεγάλη μέρα! Δεν το πιστεύω πως επιτέλους έφτασε!

"Αλεξάντερ! Σταμάτα να τρέχεις πάνω! Θα πέσεις, θα χτυπήσεις και θα λερώσεις και τα ρούχα σου!" μου φωνάζει η μαμά μου και σταματώ απότομα μπροστά της. Με κοιτάζει αυστηρά και σκύβει προς το μέρος μου.

"Κοίτα, ήδη είναι... Ορόρα!" φωνάζει η μαμά μου και στην κουζίνα, εμφανίζεται η οικιακή βοηθός μας. Είναι κοντά στην ηλικία της μαμάς μου, ίσως και λίγο μεγαλύτερη, δεν θυμάμαι. Δεν συγκρατώ τέτοιου είδους πληροφορίες. Το μόνο που ξέρω, είναι ότι μου φέρεται γλυκά, παίζει μαζί μου και με βοηθάει στα μαθήματα. Και όταν λείπουν οι γονείς μου, μου φτιάχνει τηγανίτες! Η μαμά δεν θέλει να τρώω ανθυγιεινά... Αλλά ποιός νοιάζεται;

"Τι θα θέλατε κυρία;"

"Πάρε πάνω τον Αλεξάντερ και καθάρισε τον! Σε λίγο, θα γυρίσει ο σύζυγος μου!" φωνάζει και εγώ αυθόρμητα, κρύβομαι πίσω από την φούστα της Ορόρα. Δεν μου αρέσει όταν είναι έτσι η μαμά μου...

Το χέρι της χαϊδεύει τρυφερά τα μαλλιά μου, καθώς κοιτάζει την μαμά μου με ανέκφραστο ύφος.

"Αμέσως κυρία" της απαντά και ψυχρά και πιάνοντας με από το χέρι, ανεβαίνουμε τα σκαλιά και κατευθυνόμαστε στο δωμάτιο της, όπου εκεί έχει ότι χρειάζεται να ένα καλό σενιάρησμα.

"Ορόρα να σε ρωτήσω κάτι;"

"Ότι θες γλυκέ μου"

"Η μαμά... Με αγαπάει καθόλου;" την ρωτάει και αυτή παύει να κάνει οποιαδήποτε κίνηση και με κοιτάζει στα μάτια.

"Πιστεύεις το αντίθετο;" με ρωτάει και ξίνω νευρικά τον σβέρκο μου.

"Οι μαμάδες των άλλων παιδιών... Έρχονται οι ίδιες να τα πάρουν από το σχολείο... Η δικιά μου γιατί δεν έρχεται;" την ρωτάω και ένα δάκρυ ξεφεύγει από το μάτι μου. Η Ορόρα σπεύδει να το σκουπίσει και μου χαμογελάει.

"Θα σου πω κάτι και βάλε το καλά στο μυαλό σου. Η μαμά σου, όποια και αν είναι η συμπεριφορά της, πάντα θα σε αγαπάει και θα σου το δείχνει... Με τον δικό της τρόπο. Μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό" μου λέει, φιλώντας με τρυφερά το μέτωπο και πραγματικά χαίρομαι που είναι στην ζωή μου. Είναι σαν... Μια δεύτερη μαμάκα για εμένα.

"Μαμά, Αλεξάντερ ήρθαν!" ακούμε την Μαργαρίτα να φωνάζει με ενθουσιασμό, καθώς μπουκάρει στο δωμάτιο.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now