3 χρόνια μετά...
Josephine's POV
"Κυρία Ράινχαρτ! Μια ακόμα ερώτηση σας παρακαλώ!" ακούω τους περισσότερους από τους δημοσιογράφους να φωνάζουν μέσα στο πλήθος και βλέπω τα χέρια τους να υψώνονται προς τα πάνω, ενώ στα μάτια όλων, διακρίνω την ανάγκη τους να επιλέξω έναν από αυτούς.
Δύο ώρες τώρα, απαντώ στις ερωτήσεις τους και χαρίζω στον καθένα ξεχωριστά από ένα χαμόγελο, χαιρετώντας τους. Εδώ και δύο χρόνια, αυτό είναι το πενήντα της εκατό της δουλειάς μου. Η άλλη μισή, είναι να παίρνω τα υφάσματα, ανεξαρτήτως είδους και χρώματος, και να δημιουργώ ρούχα, για να στολίζω τους διάσημους από όλον τον κόσμο. Αυτό είναι το πάθος μου και επιτέλους, κατάφερα να το κάνω πραγματικότητα.
Με τον δείκτη του χεριού μου, δείχνω μια γυναίκα που κάθεται στο κέντρο και εκείνη σηκώνεται όρθια. Αφού βάλει μερικές τούφες πίσω από τα αυτιά της, βγάζει από την τσέπη ένα μαγνητόφωνο και στρέφει το βλέμμα της πάνω μου, ανοίγοντας το στόμα της για να μιλήσει.
"Σας ευχαριστώ που μου δίνετε αυτήν την ευκαιρία! Είμαι μεγάλη θαυμάστρια της δουλειάς και η γκαρνταρόμπα μου αποτελείται από πολλά δικά σας κομμάτια. Είναι αξιοθαύμαστη η δουλειά που έχετε καταφέρει μέσα σε μόνο τρία χρόνια. Αλλά πολύ από εμάς έχουμε να σας κάνουμε το ίδιο ερώτημα και χαίρομαι που πήρα εγώ την πρωτοβουλία... Όλη αυτή η έμπνευση για την τελευταία σας κολεξιόν, προήλθε από κάποιο πρόσωπο στην ζωή σας;" ρωτάει με νόημα στον τόνο την φωνής της και χωρίς να αφήσω τον πανικό να καταλάβει το σώμα μου και τους παλμούς μου να αυξηθούν, πίνω μια γουλιά νερό από το μπουκάλι μου και σταυρώνωντας τα χέρια μου πάνω στο τραπέζι, ετοιμάζομαι να απαντήσω.
"Η έμπνευση είναι κάτι που ευτυχώς, δεν έχασα από την αρχή. Οφείλεται σε πολλά πράγματα και όχι μόνο σε ένα. Ως τώρα, δεν με έχει εγκαταλείψει. Πολλά πρόσωπα, μπορεί να μου την προσφέρουν, χωρίς οι ίδιο να το καταλάβουν. Οι ίδιοι μου οι συνεργάτες, αποτελούν μια πηγή για εμένα" αποκρίνομαι εύθυμα και χαμογελάω ξανά, καθώς για άλλη μια φορά τα φλας των φωτωγράφων κάνουν την δουλειά τους.
"Η επιτυχία σας στον τομέα της μόδας, θεωρείται πως οφείλεται σε κάποιον βαθμό, στην σχέση που είχατε κάποτε με τον Αλεξάντερ Σέργουντ;" αυτή η φωνή... Την ξέρω αυτήν την φωνή. Και πολύ καλά μάλιστα.
Στρέφω το κεφάλι μου προς τα δεξιά και βλέπω τον έναν γνωστό δημοσιογράφο, που σε κάθε συνέντευξη βρίσκεται ανάμεσα στο κοινό, με σταματάει στον δρόμο για να μου κάνει ερωτήσεις και προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κανονίσει μια συνάντηση μαζί μου. Μια δεύτερη δηλαδή. Την πρώτη φορά, θεώρησα πως είναι ένας από τους πολλούς που μπορώ ευχάριστα να κάνω μια συζήτηση. Αλλά ο τρόπος που μιλούσε και αυτά που έλεγε... Έδειχναν το πόσο παλαιών αρχών είναι σαν χαρακτήρας. Και πολλά από τα πράγματα που μου είπε τότε, ήταν αρκετά προσβλητικά.
YOU ARE READING
𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️
RomanceΠροσπαθώ να ξεφύγω από το κράτημα του, αλλά με σφίγγει σε τέτοιον βαθμό, που ηδη διαισθάνομαι τα σημάδια στους καρπούς μου. "Άσε με να φύγω παλιό-" Πριν προλάβω να ολοκληρώσω, η πλάτη μου συγκρούεται με δύναμη, πάνω στον σκληρό και μπλε σκούρο τοίχ...