Καυγάς

477 36 12
                                    

Alexander's POV

Δεν το πιστεύω ότι το κάθαρμα κατάφερε να διεισδύσει με τόσο ύπουλο τρόπο στην οικογένεια μου. Μου είχε πει πως θα βρει τρόπο να σιγουρευτεί πως θα κρατήσω την συμφωνία μας. Και τελικά τον βρήκε...

Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι η αδερφή μου έκανε σχέση με αυτόν! Δηλαδή, από όλους τους άντρες πάνω στον πλανήτη, έπρεπε να πέσει πάνω σε αυτόν; Σε εκείνον, που όποτε βρει την ευκαιρία, με απειλεί με τις ζωές όλων όσων αγαπώ; Δεν νομίζω αυτό να σταματήσει μετά την παραλαβή των όπλων τους. Οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να μου ζητήσει περισσότερα. Με... Με έχει στο χέρι και εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό! Και αμφιβάλω πάρα πολύ για τα υποτιθέμενα αισθήματα του για την αδερφή μου! Είμαι σίγουρος πως με κάποιον τρόπο, την πλησίασε, εκμεταλλεύτηκε την ριγμένη ψυχολογική της κατάσταση και τώρα της πουλάει έρωτα!

Δεν έπρεπε εξαρχής να είχα μπλέξει με όλα αυτά. Δεν έπρεπε ποτέ, από τότε που ακόμα η εταιρεία έκανε τα πρώτα της βήματα, να βυθιστώ στον κόσμο του παράνομου εμπορίου. Ήμουν όμως τόσο νέος και ανόητος... Είχα ήδη πολύ χρήμα, αλλά απαιτούσα περισσότερο. Ακόμα και όταν η Sergud Studios έγινε η κύρια πηγή εσόδων μου, εγώ δεν σταμάτησα. Δεν μου έφταναν τα νόμιμα, ήθελα και τα μαύρα. Αυτά που μόνος ο Θεός ξέρει με πόσο αίμα έχουν ποτιστεί για να αποκτηθούν. Όχι, δεν μου έφτανε η ήρεμη και χαλαρή ζωή του δισεκατομμυριούχο... Ήθελα κι άλλα!

Και τώρα πληρώνω το τίμημα των πράξεων μου. Τώρα, όλα τα πρόσωπα που αγαπώ και η απώλεια τους θα μου στοιχήσει, διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο. Τα αδέρφια μου θα πληγωθούν. Ο Κρις έχει τόσα προβλήματα. Αν μάθει πως ο Άρτσι έχει δεσμό με την αδερφή μας, θα γίνει έξαλλος και θα της πει τα πάντα για να την προστατέψει. Και έτσι η Μαργαρίτα... Θα έχει ακόμα έναν λόγο για να απογοητευτεί.

Την πρώτη φορά που έμαθε για το εμπόριο, θύμωσε πάρα πολύ. Με έβαλε να ορκιστώ πως θα ξεμπλέξω και το έκανα, με πολύ μεγάλη δυσκολία. Όμως, όπως έχω ξαναπεί, άπαξ και μπλέξεις με τον υπόκοσμο μια φορά... Στην ουσία δεν μπορείς να φύγεις από αυτόν μετά. Ποτέ σου. Είναι σαν να έχεις μπλεχτεί στα δίχτυα μιας θάλασσας, γεμάτη από αυτά. Αν μπορέσεις να ξεφύγεις από το ένα... Θα σε πιάσει το άλλο.

Και από την άλλη... Είναι η Ζοζεφίνα με τις κόρες μου. Δεν θα αντέξω να τις χάσω από την ζωή μου. Το ξέρω πως είναι εγωϊστικό που τις κρατάω κοντά μου, ενώ διατρέχουν κίνδυνο, αλλά δεν θα το αντέξω αν φύγουν. Θα είναι σαν να εξαφανίζεται η γη κάτω από τα πόδια μου. Οι κόρες μου... Η δεκάχρονη Λούνα μου και η αγέννητη Σιέννα μου είναι ότι πιο πολύτιμο έχω.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now