Στο τέλος φίλοι

1K 76 21
                                    

Josephine's POV

Εδώ και αρκετή ώρα βρίσκομαι μπροστά από την ντουλάπα, σκεπτόμενη το τι θα βάλω. Ο Κρις θα περάσει να με πάρει σε μισή και εγώ ψάχνω για ρούχα. Τέλειο;

Αυτό όμως που με αγχώνει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο για το αποψινό ραντεβού μου... Είναι το τι θα πω στον Κρις, αλλά και πως θα το κάνω, χωρίς φυσικά να τον πληγώσω. Είναι ένας άντρας που κάθε γυναίκα θα ένιωθε ευτυχισμένη κοντά μου και με στεναχωρεί το γεγονός ότι δεν κατάφερα να αισθανθώ κάτι για αυτόν. Όμως δεν του αξίζει να πληγωθεί. Για αυτό θα του μιλήσω απόψε και εύχομαι η βραδιά να κλείσει όμορφα. Αν και θα ήθελα να παραμείνει ο Κρις στην ζωή μου, σαν φίλος.

"Ακόμα να βρήκες τι ρούχα θα βάλεις;" ακούω την μικρή μου αδερφή να με ρωτάει καθώς μπαίνει στο δωμάτιο και γυρνάω προς το μέρος της.

"Χμ... Όχι. Αλλά είναι σημαντικό να ντυθώ όσο πιο απλά γίνεται... Εσύ ετοίμασες τα πράγματα σου;" την ρωτάω και τραβάει τον σάκο κάτω από το κρεβάτι της.

"Ναι. Και ανυπομονώ για το sleepover με την εγγονή της κυρίας Σοφίας!" αναφωνεί ενθουσιασμένη και χαμογελάω. Χαίρομαι που, αν και ζούμε σε δύσκολες εποχές, η αδερφούλα μου πάντα βρίσκει τρόπο να περνάει καλά και να χαίρεται με τις μικρές χαρές ζωής. Με ανακουφίζει το ότι έχει φίλους στο σχολείο, αλλά και κάνει παρέα εδώ με παιδιά της γειτονιάς.

"Χαίρομαι αγάπη μου" της λέω, παίρνοντας ξανά τα μάτια μου για λίγο από τα ρούχα.

"Θεέ μου έλεος!" λέει σε λίγο υψωμένο τόνο και έρχεται δίπλα μου. Παρατηρεί λίγο τα ρούχα μου και ύστερα αρπάζει στην τύχη ένα φόρεμα, κλείνοντας την πόρτα.

"Ορίστε" λέει, χαμογελώντας νικητήρια και ακουμπώντας το φόρεμα πάνω στο κρεβάτι. Το σκανάρω με το βλέμμα μου και... Είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα τόση ώρα να βρω!

"Δεν ξέρω τι λες, αλλά μόλις απέδειξα πως το γούστο μου στα ρούχα τα σπάει" πετάει ξαφνικά και τινάζει τα μαλλιά της πίσω, σε στυλ ντίβας.

"Ακόμα δεν βγήκες από το αυγό σου ρε ζιζάνιο!" πειράζω τα μαλλιά της.

"Άσε τα μαλλιά μου!" τσιρίζω δυνατά και γελώντας, αποχωρεί από το δωμάτιο, ώστε να ντυθώ.

Παίρνω το φόρεμα βιαστικά και το φοράω. Εφαρμόζει τέλεια πάνω στο σώμα μου. Είναι μια παλάμη πάνω από το γόνατο, με ανοιχτή πλάτη και αρκετά ανοιχτό ντεκολτέ, χωρίς υπερβολή όμως. Το χρώμα που κυριαρχεί, είναι το τιρκουάζ, μια μίξη πράσινου και... Μπλε.
Μπαίνω στο μπάνιο ώστε να βαφτώ. Αφού τελειώσω, επιστρέφω στο δωμάτιο και ολοκληρώνω το σύνολο με ένα ζευγάρι μαύρες γόβες. Παίρνω την τσάντα με τα πράγματα μου και πάω στο σαλονάκι μας.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now