Josephine's POV
Η Λούνα ανεβαίνει στην καρέκλα και δένει τα πολύ λεπτά σκοινάκια στο πίσω μέρος του φορέματος. Της ζητάω να τα σφίξει, ώστε να μην έχω κάποιο ατύχημα κατά την διάρκεια της αποψινής βραδιάς.
Έχω πολύ άγχος για σήμερα. Όχι τόσο για την ταινία. Είμαι σίγουρη πως θα έχει επιτυχία, αν και με τρομάζει λίγο η ιδέα πως όλοι θα δουν την ιδέα μου στην μεγάλη οθόνη. Αγχώνομαι γιατί... Γιατί θα είναι εκεί και ο Αλεξάντερ. Μετά το χθεσινό τηλεφώνημα, τρέμω και μόνο στην σκέψη πως θα τον δω. Φοβάμαι ότι θα τρέξω στην αγκαλιά του και θα του πω πόσο λυπάμαι. Αλλά δεν πρέπει να γίνει δημόσια κάτι τέτοιο. Όταν με δει... Άραγε τι θα κάνει; Θα μου μιλήσει; Θα προσπαθήσει να με αποφύγει όπως έκανα και εγώ; Μακάρι να μπορούσα να μάθω την αποψινή εξέλιξη των γεγονότων.
"Έτοιμη! Και είσαι θεά μέσα σε αυτό το φόρεμα!" μου λέει η Λούνα. Κάνω μια στροφή, με αποτέλεσμα οι άκρες του φορέματος να ανασηκωθούν ελάχιστα λόγω του αέρα.
"Σε ευχαριστώ για την βοήθεια αδερφούλα" την φιλάω στα μαλλιά και αυτή παίρνει το backpack της. Πριν βγει από το δωμάτιο, γυρνάει προς το μέρος μου και τυλίγει τα χέρια της γύρω από την μέση μου.
"Πάω στης κυρίας Σοφίας. Θα σε δω το πρωΐ. Καλά να περάσεις... Και να σκίσεις!" φωνάζει ενθουσιασμένη, βγαίνοντας από την αγκαλιά μου. Λίγα λεπτά μετά, ακούω την πόρτα του σπιτιού να κλείνει.
Το τελευταίο που μένει τώρα, είναι τα αξεσουάρ. Ανοίγω το συρτάρι μου και από μέσα βγάζω ένα μικρό μπλε κουτί. Ανεβάζω το καπάκι και από μέσα, εμφανίζω μια ασημένια αλυσίδα, με μικρά σχέδια πάνω της και αντί για πολλές μπίλιες, έχει μόνο τρία διαμαντένια δελφίνια, σε τρεις αποχρώσεις του μπλε.
Ακόμα θυμάμαι την στιγμή που μου το έδωσε, σαν να ήταν χθες...
1 μήνα πριν...
"Λατρεύω να κάνω έρωτα μαζί σου..." ψιθυρίζει στο αυτί μου και με φιλάει τρυφερά στο μάγουλο.
"Και εγώ λατρεύω να είμαι στην αγκαλιά σου, ξέροντας επιτέλους πράγματα για εσένα... Την λάτρεψα την Ορόρα"
"Και αυτή το ίδιο. Φάνηκε από την έκφραση της άλλωστε" αποκρίνεται και συνεχίζει να χαϊδεύει το μπούτι μου, προκαλώντας μου μια αίσθηση γαργαλήματος.
Ξαφνικά τον βλέπω να ανακάθεται στο κρεβάτι και να ανοίγει το φωτιστικό. Σκύβει πάνω από το κομοδίνο και ανοίγει το πρώτο συρτάρι, παίρνοντας από μέσα ένα κουτάκι, σε γαλάζιο χρώμα. Το κλείνει και στρέφεται ξανά προς το μέρος μου.
YOU ARE READING
𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️
RomanceΠροσπαθώ να ξεφύγω από το κράτημα του, αλλά με σφίγγει σε τέτοιον βαθμό, που ηδη διαισθάνομαι τα σημάδια στους καρπούς μου. "Άσε με να φύγω παλιό-" Πριν προλάβω να ολοκληρώσω, η πλάτη μου συγκρούεται με δύναμη, πάνω στον σκληρό και μπλε σκούρο τοίχ...