Το Ρίχνω Στο Ποτό

1.1K 74 33
                                    

Alexander's POV

Έχουν περάσει τρεις μέρες.

Τρεις μέρες... Από εκείνη την νύχτα που έφυγε από το γραφείο μου σαν κυνηγημένη.

Τα τρεμάμενα χέρια της καθώς ντυνόταν.

Τα δάκρυα που κυλούσαν στα μάγουλα της, ενώ την κρατούσα κοντά μου και αυτή απέφευγε να με κοιτάξει.

Ο πόνος στα μάτια της όταν της είπα... Πως δεν κάνω σχέσεις.

Δεν έπρεπε να της μιλήσω έτσι. Δεν έπρεπε να φερθώ τόσο απερίσκεπτα.

Γιατί την πλήγωσα. Της ράγισα την καρδιά ενώ αυτή... Είναι ερωτευμένη μαζί μου.

Πόσο βλάκας είμαι;

Την πρώτη μέρα δεν ήρθε και η ανησυχία με είχε κυριεύσει για τα καλά. Ενημέρωσε βέβαια πως κάτι σοβαρό της έτυχε και δεν μπορούσε να παρευρεθεί στα γυρίσματα, αλλά αυτό δεν με έκανε να πιο χαλαρός. Όπως και τώρα, κατηγόρησα τον εαυτό μου.

Πρώτη φορά στην ζωή μου... Αισθάνομαι τόσο ευάλωτος. Νιώθω ανίκανος να συμπεριφερώ σωστά απέναντι στις γυναίκες. Όσες φορές με πλησίασε κάποια αυτές τις μέρες... Απλά δεν μπορούσα να μιλήσω. Να εκφραστώ. Να κάνω αυτά που ξέρω να κάνω καλά. Δεν τολμούσα να τις κοιτάξω στα μάτια και με την πρώτη ευκαιρία, απέφευγα να κάνω συζήτηση μαζί τους.

Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο... Πέρα από την Ζοζεφίνα. Τα βράδια μου τα πέρασα με ελάχιστες έως μηδενικές ώρες ύπνου, ένα ποτό στο χέρι, πέντε ή έξι πακέτα τσιγάρα και... Την μορφή της να κυριαρχεί στο μυαλό μου. Τις περισσότερες φορές, ήταν λυπημένη. Και ήταν εξαιτίας μου!

Πως επέτρεψα τα πράγματα να εξελιχθούν έτσι; Γιατί έχασα τον έλεγχο; Γιατί πάντα... Είμαι εγώ αυτός που τα κάνει όλα λάθος και βγαίνει ο κακός;

Χωρίς να το καταλάβω... Άφησα να τον εαυτό μου να νιώσει πράγματα για μια γυναίκα. Να την κοιτάξει στα μάτια και να σκεφτεί πόσο όμορφη είναι, χωρίς να περάσει κάτι πονηρό από το μυαλό του.

Η Ζοζεφίνα... Είναι όντως ξεχωριστή. Διαφορετική. Και νομίζω πως αυτό με τράβηξε από το πρώτο λεπτό πάνω της. Δεν έκανε ποτέ όσα έκαναν οι γυναίκες που έχω γνωρίσει.

Και εγώ... Εγώ την άφησα να φύγει έτσι απλά! Χωρίς να τρέξω από πίσω της και να της πω να μείνει επειδή την έχω ανάγκη! Δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο αυτήν την στιγμή! Θέλω μόνο να την δω!

Αφήνω το τσιγάρο στο μπλε τασάκι μου και πατάω το μου κουμπί της ενδοεπικοινωνίας, ώστε να καλεστεί η γραμμή που συνδέει το γραφείο μου με αυτό της γραμματέας μου.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now