Josephine's POV
"Αχ Νατ, σε ευχαριστώ πολύ που ήρθες να με πάρεις και να πάμε μαζί στην εταιρεία. Σήμερα αρχίζουν τα γυρίσματα και δεν πρέπει να καθυστερήσω με τα μέσα μεταφοράς" της λέω και αφήνω τα πιάτα στον νεροχύτη.
"Κανένα πρόβλημα. Μπορώ να το κάνω κάθε μέρα, μέχρι να πάρεις δικό σου αμάξι. Απλά νομίζω πρέπει να ελέγξεις αν έχει λήξει η άδεια σου πρώτα" μου λέει, καθώς εγώ τρέχω να μαζέψω λίγο το σπίτι, αφού χθες δεν πρόλαβα να το κάνω όλο. Τελειώνω και βάζω τα πράγματα μου μέσα στην τσάντα μου.
"Έτοιμη! Πάμε;"
"Εμ... Ζοζεφίνα, μήπως ξεχνάς κάτι;" με ρωτάει με ύφος, δείχνοντας με. Κοιτάζω προς τα κάτω και... Ο Χριστός και η Παναγία! Φοράω ακόμα πιτζάμες! Ωχ όχι!
"Γαμώτο! Σε πέντε λεπτά θα είμαι έτοιμη!" της φωνάζω και πριν πάρω κάποια απάντηση, κλείνω την πόρτα του δωματίου μου και ανοίγω την ντουλάπα. Χωρίς να χάσω χρόνο, φοράω ένα cigarette pant - είναι στην μόδα αυτήν την περίοδο άλλωστε - σε μαύρη απόχρωση, βάζω μια ένα άσπρο μπλουζάκι, χωρίς σχέδια και στο τέλος, προσθέτω ένα μακρύ σακάκι, χρώματος μπεζ. Βάζω τις μπαλαρίνες μου και πρωτού επιστρέψω μέσα, φτιάχνω λίγο τον γιακά, κοιτώντας τον εαυτό μου στο καθρέφτη του μπάνιου. Χρησιμοποιώ μόνο ρουζ, λίγες στρώσεις κραγιόν... Και είμαι πανέτοιμη!
Αχ, είμαι πολύ ενθουσιασμένη για σήμερα! Μπαίνω κανονικά στην δράση και επιτέλους, θα παρακολουθήσω την δημιουργία μιας ταινίας από κοντά. Πάντα απορούσα πως είναι πίσω από τις κάμερες. Ή πως είναι οι αντιδράσεις των ηθοποιών στο σετ, όπως και των ανθρώπων που παρακολουθούν την όλη διαδικασία. Και σήμερα, θα γίνω και επίσημα κομμάτι αυτού του... Κόσμου. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με όλους.
"Ηρθα!" της λέω, επιστρέφοντας στο σαλόνι.
"Ουάου! Είσαι μια θεά! Δεν έχω δει πολλές γυναίκες να φοράνε σακάκι! Κατάφερες να το συνδυάσεις τέλεια! Θα κάψεις καρδιές κολλητούλα!" λέει με ενθουσιασμό και κοκκινίζω ελάχιστα. Γιατί μόλις τώρα... Σκέφτηκα ένα συγκεκριμένο άτομο και τα μάγουλα πήραν φωτιά;
"Εκτός... Και αν θες να κάψεις κάποια συγκεκριμένη" λέει μεταξύ σοβαρού και αστείου, ενώ τα χείλη της, σχηματίζουν ένα πονηρό χαμόγελο.
"Δεν θέλω να κάψω καμία καρδιά. Θέλω απλώς να κάνω την δουλειά μου"
"Ναι είμαι σίγουρη. Ειδικά, μετά από όσα μου είπες πως συνέβησαν ανάμεσα σε εσένα και τον Σέργουντ πριν, λίγες μέρες"
YOU ARE READING
𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️
RomanceΠροσπαθώ να ξεφύγω από το κράτημα του, αλλά με σφίγγει σε τέτοιον βαθμό, που ηδη διαισθάνομαι τα σημάδια στους καρπούς μου. "Άσε με να φύγω παλιό-" Πριν προλάβω να ολοκληρώσω, η πλάτη μου συγκρούεται με δύναμη, πάνω στον σκληρό και μπλε σκούρο τοίχ...