Πάθος

1.4K 80 38
                                    

Ενημέρωση!!!

Το κεφάλαιο θα είναι σκηνή ερωτικού περιεχομένου, ίσως και με μερικές ακατάλληλες λέξεις!

Κατάλληλο, μόνο για ενηλίκους!
(Έλα τώρα! Αφού ξέρω πως θα το διαβάσεις😜🤣)

Θέλω να προσθέσω πως δεν είμαι ειδική σε αυτές τις σκηνές και πολλά πράγματα, ακόμα δεν τα γνωρίζω. Οπότε... Παρακαλώ, δείξτε κατανόηση αν δείτε κάτι που δεν στέκει🤣

Αν απεχθάνεσαι το σεξ, τον έρωτα τις περιγραφές και όλα τα σχετικά, τότε κάνε σκιπ το κεφάλαιο!

Αν πάλι σου αρέσουν και τα απολαμβάνεις...

Τότε δεν έχω κάτι να σου πω!

Πιάσε ποπ κορν🍿

Και καλή ανάγνωση🔞😏


***

Ανασηκώνει το κεφάλι και τα βλέμματα μας διασταυρώνονται για λίγο, προτού τα χείλη του κολλήσουν πάνω στα δικά μου με τέτοια ορμή, που νομίζω πως έλιωσε το πρόσωπο μου. Προσπαθώ να αντισταθώ για μερικά δευτερόλεπτα, αλλά αυτός δαγκώνει το κάτω χείλος μου, αναγκάζοντας με να του δώσω πρόσβαση και καθιστώντας τις προσπάθειες μου μάταιες.

Μέσα αυτήν την στιγμή, γίνεται ένας χαμός. Δεν ξέρω αν έχω νιώσει πιο ταραγμένη στην ζωή μου μέχρι τώρα. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα, πέρα από το ότι αυτό είναι το καλύτερο φιλί που μου έχει δώσει ποτέ ένας άντρας, ότι το σώμα μου δεν έχει ποτέ με κάποιον αυτήν την έξαψη και ότι... Μισώ τον εαυτό μου, επειδή γνωρίζω ακριβώς τι θα ακολουθήσει ανάμεσα μας –μιας και όλες μου οι άμυνες έχουν εξαφανιστεί– θα είναι κάτι που θα το ξεχάσει την επόμενη μέρα και θα το κάνει κιόλας με οποιοδήποτε άγνωστη. Και αυτό εμένα... Με πληγώνει. Με πονάει να ξέρω πως σε λίγο θα γίνω μια από τις πολλές, αλλά... Δεν μπορώ να αντισταθώ.

Με τραβάει κοντά του, απομακρύνοντας με από τον τοίχο και βαθαίνοντας το φιλί μας περισσότεροτα. Οι γλώσσες κινούνται από το ένα σημείο στο άλλο, σαν να χορεύουν κάποιον χορό. Τα δάχτυλα του πιέζουν απαλά τα μπράτσα μου, εμποδίζοντας με να φύγω. Με κατευθύνει προς τα πίσω. Πισωπατώντας, ασυναίσθητα, περνάω τα χέρια μου από τα μαλλιά και αυτός αφήνει έναν αναστεναγμό να ξεπηδήσει από το στόμα του. Κοιτάζω στιγμιαία προς τα κάτω και αντικρίζω το αρκετά σηκωμένο μόριο του.

Πριν το καταλάβω, βρισκόμαστε μπροστά από το δωμάτιο που τον είχα δει τη προηγούμενη φορά να... Να κάνει σεξ με μια άλλη γυναίκα.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now