Αξίζει;

484 28 91
                                    

Alexander's POV

Παρελθόν... Μια λέξη, που συμβολίζει
το χρονικό διάστημα πριν από μια συγκεκριμένη στιγμή. Πολύ πριν το παρόν και το μέλλον, υπάρχει αυτό. Ο λόγος; Για να μας υπενθυμίζει της ζωή μας κάποτε. Για να υπάρχει πάντα κάτι που θα ταράζει την ζωή μας στην καθημερινότητα, αλλά τα όνειρα μας όταν θέλουμε να κλείσουμε τα μάτια μας και για μερικές ώρες, να αφήσουμε τον εαυτό μας να χαλαρώσει. Το θέμα είναι πως από τότε που χωρίσαμε με την Ζοζεφίνα... Εμένα με βασανίζει ασταμάτητα, για πολλούς και διάφορους λόγους.

Aυτό που με τρομάζει για το παρελθόν είναι ότι όσο ο καιρός προχωρά, εγώ προσωπικά αντί να πηγαίνω προς το μέλλον και σε ένα καλύτερο αύριο... Κάνω βήματα όλο και πιο βαθιά στις αναμνήσεις μου. Και το χειρότερο; Δεν ζήτησα ποτέ κάτι τέτοιο. Συμβαίνει από μόνο του και εγώ είμαι υποχρεωμένος να το υποστώ. Και πάλι. Ο βεβαρυμένος προηγούμενος βίος μου... Μου χτυπάει και πάλι την πόρτα.

Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Είχαμε κάνει μια συμφωνία και ξέρω πολύ καλά πως όταν το συγκεκριμένο άτομο σου δίνει τον λόγο του για κάτι, τότε είναι νόμος. Τι ζητάει από εμένα τώρα, λίγα χρόνια μετά την διακοπή της συνεργασίας μας; Αν πάντως, που δεν το πιστεύω καθόλου, έχει την πρόθεση να μου πει πως θέλει να γίνω ξανά κομμάτι αυτής της αδιάσπαστης αλυσίδας του υποκόσμου, τότε ίσως να το ξανά σκεφτεί πολλές φορές. Τελείωσα με τα όπλα και είναι οριστική η απόφαση μου αυτήν την φορά. Ότι κι αν μου προσφέρει, όσο και να με απειλήσει, εγώ μένω ακάθεκτος. Γιατί ξέρω πλέον... Πως αν μπω σε αυτό το τρυπάκι, τότε οι άνθρωποι που αγαπώ και είναι οικογένεια μου, θα κινδυνεύουν πολύ περισσότερο. Θα μιλήσω έξω από τα δόντια... Και ότι γίνει.

Φτάνοντας σε μια περιοχή με πολλά εγκαταλειλημένα σπίτια και αποθήκες, αρχίζω να ψάχνω την διεύθυνση που μου ζήτησε να συναντηθούμε. Βέβαια, είναι κάπως δύσκολο, διότι πολλοί αριθμοί έχουν ξεθωριάσει και δεν μπορώ να αναγνωρίσω αυτόν που εγώ ψάχνω. Ξέρει να καλύπτεται πάντως. Και ίσως επίτηδες να με κατεύθυνε εδώ, ώστε να φυλαχτεί και να μην αναγκαστεί να μετακινηθεί ο ίδιος... Μπράβο του πάντως, δεν άλλαξε καθόλου ο μπαγάσας! Δεν μου έλειψε, αλλά την εξέλιξη σου θα ήθελα να την δω!

Προφανώς και είπα ψέματα στον Κρις ότι πρόκειται για εξωτερικές δουλειές της εταιρείας, τις οποίες ανέλαβα εγώ προσωπικά. Δεν θα υποψιαστεί κάτι, είμαι σίγουρος. Εξάλλου, αντιμετωπίζει ήδη πολλά προβλήματα και δεν υπάρχει λόγος να του προσθέσω και αυτό το βάρος στους ώμους του... Θα βρω την λύση μόνος μου σε αυτό. Δεν θέλω να διακινδυνέψω να βρει και αυτός τον μπελά του. Ήδη ρισκάρω που δέχτηκα να έρθω... Τέλος πάντως. Ας γίνει ότι είναι να γίνει.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now